Hop til indhold
Guest Happyboy 2.0

Top-5 over roller som prostitueret i spillefilm

Recommended Posts

Corvette Summer 1978. A cherry Corvette Stingray. A gorgeous girl. And a summer in glittery Las Vegas."

Tænk engang, at Mark Hamill medvirker i sådan en film, lige efter kæmpesucessen i Star Wars. Det anede jeg ikke. Det må være et skoleeksempel på et dårligt karriereskridt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh ja, der hvor Marlon smører hendes mis med smør. For hulen da. Men hun var vist ikke GP

Nu bliver jeg nødt til at korrigere de herrer:

Roberts hedder Julia, ikke "Julie".

Schneider er i den grad ikke prostitueret, men kæreste med en ung filmmager (alter ego for Bertolucci, måske?), som har for travlt med at være progressiv til at tage sig af hende, og derfor er hun til falds for den ældre, sørgende mands brutale opmærksomhed ... Men væsentligere er det da ikke hendes "mis", der har brug for smør ;)

Efter sigende bruger Schneider efter den scene aldrig smør i madlavningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laura Drasbæk gør det rigtig godt i Pusher.

Men for lige at have klassikerne med, skulle vi måske lige nævne "Belle de Jour" på listen.

Ja, Catherine er så absolut den smukkeste kvinde, der har sat sine velformede stænger på denne jord.

Fulgt helt til dørs af Julie Christie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Schneider er i den grad ikke prostitueret, men kæreste med en ung filmmager (alter ego for Bertolucci, måske?), som har for travlt med at være progressiv til at tage sig af hende, og derfor er hun til falds for den ældre, sørgende mands brutale opmærksomhed ... Men væsentligere er det da ikke hendes "mis", der har brug for smør ;)

Efter sigende bruger Schneider efter den scene aldrig smør i madlavningen.

Det er laaaang tid siden jeg så filmen. Var det ikke missen der dik smør? Nej den trængte sikkert ikke. Eller var det naboen der blev smurt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår slet ikke at Charlize Theron fra ''Monster'' ikke er blevet nævnt? :shock:

En af de andre piger herinde anbefalede mig den på netflix, en autentisk film om USA's første kvindelige seriemorder Aileen Wuornos, hun skød flere af sine kunder, virkelig fed film.

Monster Trailer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Molly, er det også noget du planlægger at gøre mod dine kunder, hehe :P

Kun dem, der skriver dårlige anmeldelser :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Molly, er det også noget du planlægger at gøre mod dine kunder, hehe :P

Ejj ikke mig, -jeg kan ikke engang give smæk i rumpetten uden at skulle sige undskyld bagefter :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke at Charlize Theron fra ''Monster'' ikke er blevet nævnt? :shock:

En af de andre piger herinde anbefalede mig den på netflix, en autentisk film om USA's første kvindelige seriemorder Aileen Wuornos, hun skød flere af sine kunder, virkelig fed film.

Monster Trailer

Lidt uden for emnet. Liderbukserne sidder lige og fantaserer. Og Charlize Theron i filmen Monster giver sandsynligvis nogle helt anderledes fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sucker Punch - en film om piger på en sindsyge anstalt / BORDEL / voldelige fantasiverden.....

Ingen sex, men masser af flotte piger og voldelig action i en Gothic Fantasy setting :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med Joyce i Nattevagten. Det er godt nok en lille rolle men scenen med hende er for sjov.

Nævnte hende tidligere....spillet af Rikke Andersson...men var det Joy eller Joyce?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var sandelig også en væsentlig detalje at få rettet, tak :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lidt uden for emnet. Liderbukserne sidder lige og fantaserer. Og Charlize Theron i filmen Monster giver sandsynligvis nogle helt anderledes fantasier.

Troede vi snakkede prostituerede i spillefilm (fnis), men fik ikke lige fat i de skulle være lækre og søde.

-Undskyld til dem der fik lynet deres bukser op i en fart :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...