Hop til indhold

superservice fra Sonja

Featured Replies

Skrevet

Her til morges fik jeg lige pludselig trang til at få lavet en aftale med en GP,der kalder sig Sonja i ekstrabladet. Jeg ringede til hende og aftalt at mødes ved hende kl.10:00, der var lige tids nok til et styrtebad.Vi havde aftalt at hun skulle smsese mig sin adresse med det samme,hvilket hun ikke gjorde.Men ved nærmere eftertanke forstillede jeg mig at hun måske også skulle tage et bad,hvilket piger normalt gøre til det første møde. Jeg ventede og ventede..på at hun skulle sende sin adresse,men forgæves,så tog jeg mobilen og ringede til hende flere gange, hver gang var hendes telefon slukket. Jeg blev ved med at opringe nummeret i den følgende time men stadig ingen svar. Det her bliver jeg meget sur over,især når hun påstår,at hun yder den suværene service.NEDDERN :mad:

Er der nogen der har været sammen med hende?

Skrevet

Jeg har lige været sammen med hende. Jeg kontaktet hende via SMS og bagefter talt vi også i telefonen.

Hun er fra Poland og hendes alder nok passer med de 26.

Hun er pigen på billederne, men billederne er professionelle og lidt fotoshoppet. Hun er stadig smuk og slank.

Hendes service er middelmådigt.

Skrevet
  • Author

Jeg har lige været sammen med hende. Jeg kontaktet hende via SMS og bagefter talt vi også i telefonen.

Hun er fra Poland og hendes alder nok passer med de 26.

Hun er pigen på billederne, men billederne er professionelle og lidt fotoshoppet. Hun er stadig smuk og slank.

Hendes service er middelmådigt.

Tak for tippet. Jeg tror,jeg vil holde mig væk fra hende alligevell.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.