Hop til indhold

Ikke for dyrt

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kan anbefale er sted i kbh der ikke koster mere en 1000kr for dansk+fransk det er et must med silikone bryster

Skrevet

tror de fleste klinikker i kbh tager 7-900 for Fransk+Dansk..

Skrevet

det kan du få stort set alle steder :) der er ikke mange der tager mere end 1000 for en halv time med kun dansk og fransk :)

Skrevet

Det er nærmest umulig at finde noget godt til den pris hvis man ikke har forbindelser. Nu er jeg en meget omsorgsfuld Mand, som tænker på mine medmennesker.

Du kan give mig de 1000 kr, så skal jeg nok trække i alle mine forbindelser, så du får en Dansk/ Fransk af en Silikonekassepige.

Alt for Brødrene herinde!

Skrevet

Det er nærmest umulig at finde noget godt til den pris hvis man ikke har forbindelser. Nu er jeg en meget omsorgsfuld Mand, som tænker på mine medmennesker.

Du kan give mig de 1000 kr, så skal jeg nok trække i alle mine forbindelser, så du får en Dansk/ Fransk af en Silikonekassepige.

Alt for Brødrene herinde!

Havnebumsen: er du ved at starte bordel? ;-) lugter lidt af rufferi :-) hehe

Skrevet

Havnebumsen: er du ved at starte bordel? :wink: lugter lidt af rufferi :smile: hehe

Min spæde opstart som Alfons.. Er ved at have styr på det!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.