Hamdervil 0 Skrevet 20. Januar, 2015 Nogle der kan anbefale er sted i kbh der ikke koster mere en 1000kr for dansk+fransk det er et must med silikone bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 20. Januar, 2015 tror de fleste klinikker i kbh tager 7-900 for Fransk+Dansk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Januar, 2015 det kan du få stort set alle steder der er ikke mange der tager mere end 1000 for en halv time med kun dansk og fransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Det er nærmest umulig at finde noget godt til den pris hvis man ikke har forbindelser. Nu er jeg en meget omsorgsfuld Mand, som tænker på mine medmennesker. Du kan give mig de 1000 kr, så skal jeg nok trække i alle mine forbindelser, så du får en Dansk/ Fransk af en Silikonekassepige. Alt for Brødrene herinde! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Find 16 Skrevet 21. Januar, 2015 prøv miss lulu , På rødovervej 281 Hun skal havde 700 for det Og har silekone . http://www.seductiongirls.dk/pigerne/miss-lulu/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 22. Januar, 2015 Det er nærmest umulig at finde noget godt til den pris hvis man ikke har forbindelser. Nu er jeg en meget omsorgsfuld Mand, som tænker på mine medmennesker. Du kan give mig de 1000 kr, så skal jeg nok trække i alle mine forbindelser, så du får en Dansk/ Fransk af en Silikonekassepige. Alt for Brødrene herinde! Havnebumsen: er du ved at starte bordel? lugter lidt af rufferi hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Havnebumsen: er du ved at starte bordel? lugter lidt af rufferi hehe Min spæde opstart som Alfons.. Er ved at have styr på det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg