Bebop 9504 Skrevet 20. Januar, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=2872 Som (næsten) altid uægte billeder. Dukkede op uanmeldt på adressen (Nørrebro tæt på Stefanskirken) efter midnat. Det var ikke mit førstevalg, for det var lukket ... Blev lukket ind af Nanako, der smilende præsenterede sig og gav hånd. Spinkel på alle måder (lille a-skål og røv, der matcher), et ubestemmeligt sted i 20'erne fra et ubestemmeligt sted i Asien, halvlangt sort hår. Var inden entre lidt i tvivl om, hvad jeg ville have, men hendes smil og min forventning om stedets sædvanlige serviceniveau (som for det meste inkluderer megafransk, som jeg for nyligt blev snydt for andetsteds) fik mig til at vælge en time til 1300 (i stedet for ½ til 900). "Snydt" igen, skulle det vise sig, men helt min egen dumme fejl. Blev tilbudt bad og takkede ja. Bagefter var Nanako ude at friske sig op. Hun er lækker efter mine kriterier for en "petite" pige. Den mest bløde hud, jeg længe har mærket. Ikke just trænet, men slank. Hun lagde ud med superfransk og foreslog efter godt 5 min (kæmpe ur i rummet) kondom. Jeg foreslog hun fortsatte og senere en 69 med hende øverst. Velsmagende oplevelse, som typisk har hun en trimmet dusk. Hun kunne ikke koncentrere sig så meget om at sutte i 69 og stoppede mig i at stikke tungen for langt frem Så kondom på og hun lagde an til missionær, som jeg afsluttede i. Trods mit mundarbejde skulle der lige en klat glidecreme i brug først,dog heldigvis i begrænset mængde (og ikke som min seneste oplevelse). Så tilbød hun lidt massage, derpå mere superfransk, kondom på og ridetur, men så røg min begejstring og det bliv ikke til flere afslutninger. I stedet nød jeg hendes lækkert indpakkede lille krop med hænder og mund til sidst. Det viste sig hun ikke var til megafransk - jeg glemte at spørge inden vi aftalte tiden. Første mistanke kom under den indledende omgang superfransk, hvor hun et par gange synes jeg skulel tørres lidt af ... I anden runde spurgte jeg hende om hun ikke kunne lide at få sæd i munnden, og det bekræftede hun. Under samleje/69 stønnede hun på en troværdig, behersket måde, men jeg fornemmede det alligevel som skuespil. Det virkede dog alligevel på mig. Da hun red mig, så det ud som om det gjorde ondt på hende, så der mistede jeg hurtigt begejstringen. Jeg spurgte om det gjorde ondt, men det sagde hun det ikke gjorde. For sent at redde rejsningen på det tidspunkt ... Alt i alt en medium oplevelse, jeg fortrød jeg ikke nøjedes med ½ time. Jeg kan sagtens komme igen, både fordi der er udskiftning (der var en anden pige som jeg ikke mødte, men som jeg hørte lukke en anden kunde ind). og egentlig i princippet også til Nanako. Men i praksis sker det næppe foreløbigt, med de alternativer jeg har. Næste gang hukser jeg forhåbentligt at afstemme forventningerne til servicen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FesenPrinsen 33 Skrevet 21. Januar, 2015 Tak for andmeldelse!! Hvad er dine alternativer da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg