Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, hun har nok en annonce i - men der er intet tlf. nr.?

https://annoncelight.dk/showad/177682

Tænder menssex?

Midtjylland

Hvis du tænder på mens sex er chancen der i dag tirsdag og i morgen onsdag for en oplevelse med fuld tryk på.Jeg laver kun en aftale så er nok i denne omgang;-). En aftale med mig skal være en god oplevelse for dig og det bliver den når jeg er oplagt til frækt samvær.

Jeg er en frisk pige på 34 /174/58 som leger under menses. Jeg giver blow uden gummi og samleje er med. Prisen for en time med mig er kr. 1500,- og hvis du tænder på anal er det + kr. 500,-. ses vi? jeg mødes med dig lidt uden for Viborg. 

Jeg kunne også komme til dig, men så er der et tillæg på kr. 300,- + km udover 50 fra Viborg

Hilsen Lill
PS der er selvfølgelig et bad til dig bagefter:-)
Skulle du tænde på to fyre om mig er det også en mulighed....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så irriterende når de glemmer en email adresse eller tlf. nr. i deres annonce

Ja, og det er nok kun idag hun har mens  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser billedet for mig. Jernsvinet kommer hjem til konen og ligner en blodpølse, mens han fremstammer en historie om at blive uenig med pølsemanden. Måske en tekst jeg vil bruge i Gæt og Grimasser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er så irriterende når de glemmer en email adresse eller tlf. nr. i deres annonce

Ja det er brand ærgerlig når tlf eller mail glemmes

det kunne være sjov at prøve når der er indianere på besøg (det røde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

men det kan jo være vedkommende også læser herinde, og evt husker tlf næste gang der er det røde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...