Jernsvinet 13950 Skrevet 20. Januar, 2015 Ja, hun har nok en annonce i - men der er intet tlf. nr.? https://annoncelight.dk/showad/177682 Tænder menssex? Midtjylland Hvis du tænder på mens sex er chancen der i dag tirsdag og i morgen onsdag for en oplevelse med fuld tryk på.Jeg laver kun en aftale så er nok i denne omgang;-). En aftale med mig skal være en god oplevelse for dig og det bliver den når jeg er oplagt til frækt samvær. Jeg er en frisk pige på 34 /174/58 som leger under menses. Jeg giver blow uden gummi og samleje er med. Prisen for en time med mig er kr. 1500,- og hvis du tænder på anal er det + kr. 500,-. ses vi? jeg mødes med dig lidt uden for Viborg. Jeg kunne også komme til dig, men så er der et tillæg på kr. 300,- + km udover 50 fra Viborg Hilsen Lill PS der er selvfølgelig et bad til dig bagefter:-) Skulle du tænde på to fyre om mig er det også en mulighed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Januar, 2015 Det er så irriterende når de glemmer en email adresse eller tlf. nr. i deres annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 20. Januar, 2015 Det er så irriterende når de glemmer en email adresse eller tlf. nr. i deres annonce Ja, og det er nok kun idag hun har mens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 20. Januar, 2015 Jeg ser billedet for mig. Jernsvinet kommer hjem til konen og ligner en blodpølse, mens han fremstammer en historie om at blive uenig med pølsemanden. Måske en tekst jeg vil bruge i Gæt og Grimasser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Det er så irriterende når de glemmer en email adresse eller tlf. nr. i deres annonce Ja det er brand ærgerlig når tlf eller mail glemmes det kunne være sjov at prøve når der er indianere på besøg (det røde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 men det kan jo være vedkommende også læser herinde, og evt husker tlf næste gang der er det røde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg