Hop til indhold
Fecking

Claudia Harrisleerstrasse.

Recommended Posts

Jeg havde fået muligheden for et smut over grænsen, og den chance skulle ikke forspildes, så jeg lurerede lidt rundt på sexnord og fairgirls.

Jeg kan godt lide piger med former, og er de heller ikke helt unge, så er det også et plus, jeg faldt over hende her https://sexnord.net/profile/14143/Flensburg/Claudia, men jeg stødte også på hende her https://sexnord.net/profile/5410/Schleswig/Dascha jeg kan ikke sige hvad det er, men hun fangede min interesse, og det er, i hvert fald for mig, en ny adresse lidt uden for Flensborg, jeg googlede lidt rundt, og kunne se at der havde været damer der et stykke tid, så jeg kørte lidt længere syd på for at møde damen, og ville så køre forbi Claudia på vej hjem.

Vel ankommet i en lille by med Garmin som min ledsager, fandt jeg hurtigt vejen, og nr 8, og nr 22, hus numrene mellem kunne jeg ikke finde, jeg ledte et stykke tid, prøvede med google, og gav til sidst op, så hvis nogen har været der før, og kan komme med et hint, så høre jeg gerne om det.

Jeg kørte mod Flensborg med uforløst lyst, og så frem til mit møde med Claudia, fandt adressen, en diskret parkering lidt derfra, og fuldstændig uden for mit komfort område, bevægede jeg mig mod adressen, fandt porten og baghuset, ringede på, og ventede men bankende hjerte på et svar, der er FKK altså nemmere, indgangen er væk fra offentligheden, og der er altid en til at åbne døren! Men en dør blev åbnet i den mørke opgang, og der stod hun i sorte hofte holdere, lille g-streng og en åben postkasse rød badekåbe, jeg var solgt, hun smilede, og lignede fuldstændig hende på billederne, brysterne hang måske en smule mere, men ellers så var det hende, hun var rigtig sød, vi snakkede lidt, blev enige om en time med det hele for 150€, og den blev vel udnyttet, med massere af nussen, kyssen, gensidig fransk, sex, afsluttende massage til mig, og snak imellem akterne gik der 90 minutter, intet tidspres, stille og roligt, og et kys og klem inden jeg gik videre.

Jeg ledte efter nr 27, som er en Engelsburg pige, men det kunne jeg heller finde, så jeg grinede lidt af mine manglende stifinder evner, og kørte glad hjem, selvom der stadig brændte lidt euro i lommen, havde det været en super oplevelse, der lige skal øves lidt mere inden jeg bliver helt tryg ved hus/apartment besøg.

Redigeret af Fecking

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel ankommet i en lille by med Garmin som min ledsager, fandt jeg hurtigt vejen, og nr 8, og nr 22, hus numrene mellem kunne jeg ikke finde, jeg ledte et stykke tid, prøvede med google, og gav til sidst op, så hvis nogen har været der før, og kan komme med et hint, så høre jeg gerne om det.

 

Kan se du ikke er den eneste:

 

http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=189901

 

Ist etwas schwer zu finden, am besten man Parkt am Ende der Straße, dann geradeaus in den "Verkehrsberuhigten Weg"biggrin.gif zu Haus mit den hohen Bretterzaum und Hausnummer 10.

 

Så du skal åbenbart gå efter en nazi/rockerborg  :cry: 

 

Men jeg kan nu heller ikke finde stedet via Google Maps eller den der "stille vej"  :cry: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fået muligheden for et smut over grænsen, og den chance skulle ikke forspildes, så jeg lurerede lidt rundt på sexnord og fairgirls.

Jeg kan godt lide piger med former, og er de heller ikke helt unge, så er det også et plus, jeg faldt over hende her https://sexnord.net/profile/14143/Flensburg/Claudia, men jeg stødte også på hende her https://sexnord.net/profile/5410/Schleswig/Dascha jeg kan ikke sige hvad det er, men hun fangede min interesse, og det er, i hvert fald for mig, en ny adresse lidt uden for Flensborg, jeg googlede lidt rundt, og kunne se at der havde været damer der et stykke tid, så jeg kørte lidt længere syd på for at møde damen, og ville så køre forbi Claudia på vej hjem.

Vel ankommet i en lille by med Garmin som min ledsager, fandt jeg hurtigt vejen, og nr 8, og nr 22, hus numrene mellem kunne jeg ikke finde, jeg ledte et stykke tid, prøvede med google, og gav til sidst op, så hvis nogen har været der før, og kan komme med et hint, så høre jeg gerne om det.

Jeg kørte mod Flensborg med uforløst lyst, og så frem til mit møde med Claudia, fandt adressen, en diskret parkering lidt derfra, og fuldstændig uden for mit komfort område, bevægede jeg mig mod adressen, fandt porten og baghuset, ringede på, og ventede men bankende hjerte på et svar, der er FKK altså nemmere, indgangen er væk fra offentligheden, og der er altid en til at åbne døren! Men en dør blev åbnet i den mørke opgang, og der stod hun i sorte hofte holdere, lille g-streng og en åben postkasse rød badekåbe, jeg var solgt, hun smilede, og lignede fuldstændig hende på billederne, brysterne hang måske en smule mere, men ellers så var det hende, hun var rigtig sød, vi snakkede lidt, blev enige om en time med det hele for 150€, og den blev vel udnyttet, med massere af nussen, kyssen, gensidig fransk, sex, afsluttende massage til mig, og snak imellem akterne gik der 90 minutter, intet tidspres, stille og roligt, og et kys og klem inden jeg gik videre.

Jeg ledte efter nr 27, som er en Engelsburg pige, men det kunne jeg heller finde, så jeg grinede lidt af mine manglende stifinder evner, og kørte glad hjem, selvom der stadig brændte lidt euro i lommen, havde det været en super oplevelse, der lige skal øves lidt mere inden jeg bliver helt tryg ved hus/apartment besøg.

Nr. 27 ligger på hjørnet til Meiereistrasse, hvor engelsburg også har en adresse i nr. 3

Indgangen ligger nærmere på Meiereistrasse end på Harrisleherstrasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jubiii... Endelig en, der har prøvet Claudia. Hun har været i Flensburg 3 uger nu, og jeg har haft kig på hende fra begyndelsen af, men bare ikke haft mulighed for at tage derned. Lækkert at høre, at hun er en sød pige, og at hun lever op til de forventninger, hendes billeder giver. Hun har 100% en Baron-krop. Min eneste anke er det korte hår, men det kan jeg sagtens se bort fra. Hun står nu højt på min to-do liste. Jeg håber bare hun bliver i Flensburg endnu længere, eller kommer tilbage senere :)

 

PS: Er der ikke en tendens i øjeblikket, til at pigerne bliver i byen længere tid ad gangen? Jeg har lagt mærke til især Engelsburg-pigerne tit er der to uger eller mere ad gangen, men bare skifter mellem de forskellige adresser. Silvia (som nu er rykket et enkelt skridt ned ad to-do listen ;) ) var i Flensburg adskillige uger, har været væk et par uger, men er allerede tilbage igen denne uge.

 

PPS: Ja, nr. 27 kan være svær at finde. Dels skal man rundt om hjørnet til indgangen på Meiereistr., som Gungner skriver, men husnummeret er så vidt jeg husker heller ikke særlig tydeligt skrevet. Indgangen til Meiereistr. 3 ligger lige over for, Taubenstr. 4 er en sidegade længere oppe ad Harrisleerstrs., næsten oppe ved Shell-tanken. Glücksburgerstr. ligger ude i den anden ende af byen. Det gode ved Engelsburg er, at navnet på ringeklokken (Graf, Lord, Taube, etc.) altid er det samme for lejligheden. Så man kan nogenlunde få bekræftet på denne måde, at man er det rigtige sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jubiii... Endelig en, der har prøvet Claudia. Hun har været i Flensburg 3 uger nu, og jeg har haft kig på hende fra begyndelsen af, men bare ikke haft mulighed for at tage derned. Lækkert at høre, at hun er en sød pige, og at hun lever op til de forventninger, hendes billeder giver. Hun har 100% en Baron-krop. Min eneste anke er det korte hår, men det kan jeg sagtens se bort fra. Hun står nu højt på min to-do liste. Jeg håber bare hun bliver i Flensburg endnu længere, eller kommer tilbage senere :)

 

Jeg kan nu godt lide det korte hår - får hende til at virke mere moden og fræk  :P

 

Når de bliver i byen i flere uger, kunne det måske tyde på de leverer en god service og satser på at få nogen gode stamkunder  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med Guldsvinet. Jeg har nemlig også luret lidt på at nogle er der 1,2,3 eller flere uger. Det handler vel om at etablere sig og få et marked. Men burde netop ikke Flensborg være stedet for en pige at arbejde. Vi danskere er jo glade for at komme over grænsen og få lidt sjov til billige penge. I øvrigt er den meget faste Darjana fra Junkerhohlweg rykket sydpå.

 

Men det er da lækkert hvis nogle af de gode bliver hængende 2-3 uger så har man da mulighed for at ryge på. Lad mig opfordre til at man spørger pigerne om de kun er der ugen ud så kan man jo lige flette ind i en anmeldelse at man ikke behøver at smide alt hvad man har i hænderne for at få god fisse i Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Claudia lyder utrolig interessant, men linket fører ikke til hende. Nogen der har et ordentligt link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igen den anden dag, hun har tabt sig lidt, og havde derfor fået taget nye billeder, selvom jeg stadig synes at de gamle er meget vellignende.hun er stadig sød, smilende og efter min mening dejlig proportioneret, så det var endnu en hyggelig stund med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...