Hop til indhold
Guest hornykaj

Hvidovrevej 233

Recommended Posts

Guest hornykaj

Hej drenge. Håber nogle kan hjælpe. Jeg har de sidste par år besøgt stedet. Min favorit er Ann (ejeren). Har fået god massage, gode snakke og fed sex. Nu hun åbenbart ikke selv sex længere. Det synes jeg virker underligt for mig. Er der nogen der kan bekræfte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

@ Hornykaj .....

 

Personligt har jeg haft andre favoritter på Chandara; men det er ikke første gang jeg hører dette om Ann, så det er nok rigtigt ....  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Var forbi for en uge siden... Pim stadig ikke kommet tilbage fra Thailand, Helen optaget. Prøvede en af de nye piger - husker ikke navnet; men tror det var Luna. Hun så fantastisk godt ud - pænt forbedrede fortrin og resten var bare naturligt helt i orden.

 

Midt i forestillingen kom Mama Ann ind i rummet og meddelte der var 10 minutter til næste kunde.... Satans også. Det hele blev stresset og den "personlige betjening" med god tid, som jeg har fået de sidste par år var forsvundet sammen med de tidligere piger. 

 

Ser om Pim kommer tilbage som lovet ... ellers på udkig efter nyt sted når "ryggen" trænger til lidt massage næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

D54@ Jeg har aldrig været der før, men navnet Pim får en klokke til at ringe. På Dokkun Massage var der en høj, slank og smuk thaikvinde, som kaldte sig for Pim. Kan det være den samme Pim?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

@Movigoer ... ikke samme Pim.... Pim fra Chandara er en meget lille sag ... højst 150 cm høj og en 40 kilos sag... men utrolig smilende og sød og servicen er helt i top uanset om man kun er til massage eller går hele vejen.

 

Chandara har haft flere af denne type gennem de godt 2,5 år jeg er kommet dér  ... og jeg er kommet der meget af samme årsag... men stilen er ændret ... det hele er blevet kommercielt på en måde, hvor der ikke længere er forskel fra Chandara og til så mange andre steder.

 

Nogen synes om dette .. og så er det bare at komme afsted ... for du bliver aldrig snydt på Chandara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

@HappyHippo ... måske skulle jeg prøve Nadia før jeg konkluderer for meget ... Har altid været tilfreds med Chandara og hader at eksperimentere... det er ligesom man altid går til den samme frisør eller den samme tandlæge (uden sammenligning i øvrigt  :shock: ) ... det er dødirriterende når noget man er tilfreds med ikke længere er til rådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...