Hop til indhold

Randers privat/diskret petit Frederikke

Featured Replies

Skrevet

Fik lavet en aftale hos lækre petit Frederikke sidst i tyverne, 46 kg og 160 cm blev det oplyst i telefonen. Så kan det heller ikke blive bedre. Jeg er nu mest til de små piger og jeg skal love for, at jeg havde fundet en rigtig dejlig en af slagsen.

Vi aftalte en tid i telefonen og jeg stod klar præcis på den oplyste tid. Jeg ringede på hendes telefon, og blev inviteret op i lejligheden. Frederikke har en ren og pæn lejlighed til disposition i midten af Randers, ikke så langt fra centrum. Hun åbnede døren og tog imod i netstrømper og høje hæle, ligesom jeg godt vil have det. WOW. Jeg blev vist ind i et lokale og hun tog imod 800 kr. for 15 minutter fransk og dansk flere stillinger. Frederikke smed tøjet og for pokker - hun er sgu en fantastiske dejlige lille petit pige med en super lille og fræk mås - nok den mindste jeg nogensinde har set på en kvinde på snart de 30 år.

Det blev til knus og kys, ikke dybe kys, men sådan midt imellem og jeg ville gerne starte med et blow med regnfrakke på naturligvis. Frederikke giver dog gerne blow uden. Hun tog den dybt og hun gav mig en rigtig dejlig og god oplevelse. Efter 5-6 minutter, satte hun sig ovenpå og red mig i blide og dybe bevægelser. Efter et par minutter lagde hun sig ned på maven og skød den lille numse i vejret. Jeg sprang på med tungen hængende langt ude af munden - det kunne jeg sgu ikke holde til, så jeg afsluttede næsten med det samme i den stilling. Det kunne sikkert have blevet til meget mere for Frederikke havde ikke travlt, men en gang imellem er der ikke en skid kontrol og den lille propel, så jeg måtte give efter og skyde den af.

Frederikke gav sig god tid og vi lå og snakkede bagefter - absolut ingen stress - og masser af god tid :smile:

Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende - hun er absolut et besøg værd hvis du er til en petit pige - topkarakter herfra.

Hun annoncerer kun på annoncelight, hvor du kan se ganske få billeder og hun besøger Randers et par gange om ugen.

Eneste negative var en svag lugt af cigaretter i lejligheden, men ikke overvældende.

Jeg opfordrede hende til at lave en gratis annonce på EG og så lagt nogle flere billeder på hendes profil.

Reglerne er ret klare - kun pigerne selv kan lægge billeder op

PS: moderator - denne thumbnail er hentet fra hendes annonce på AL :smile:

Redigeret af Kowalski

Skrevet

Kan man få hendes nummer eller lignende ? :-)

Skrevet

Søg på annoncelight.

Hun var også i Aalborg før jul sammen med Nikci.

Nogle husker annoncen med teksten, fræk julefisse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.