Hop til indhold
Sportysex

Eva - ny hos haderuppigerne.dk = fantastisk

Recommended Posts

Jeg vågnede her til morgen og tænkte i dag vil jeg bare se og røre en dejlig kvinde.

Jeg tjekkede privatdiskret, men her tynder det lidt ud i pigerne og vagterne.

Så opdagede at der var kommet en ny pige Eva hos haderuppigerne.dk og jeg ringede og

forhørte mig, og kørte straks afsted.

Hold da kæft en babe 22 år, lyst hår flotte øjne og tænder, en høj slank veltrænet body, en

utrolig flot ægte C skål, kort sagt en gudekrop.

Billederne er ikke af hende, men velligende modelbilleder, hun har dog en del "tuscher" så er man ikke

til det så.... Men hun viste sig frem og spurgte om dette kun friste? Ja for f.....

Vi aftalte en ½ time til 1200.- (1700 for 3/4, og 2200 for 1 time)

Hvad der her efter skete var bare utroligt, jeg har prøvet meget i mine snart 25 år hos glædespiger,

men hold da kæft hun var dejlig og liderlig og sød og naturlig. Aldrig har jeg slikket en pige der var

så våd hun kom 2. gange under vore hyggestund og ville bare have mere.

En helt fantastisk oplevelse som snart skal gentages. Det var kun hendes 2 vagt og hun er der igen på

tirsdag og fremover hver 2. tirsdag.

Så der skal spares sammen til flere besøg selvom prisen er i den dyre ende og uden superfransk!!

Vær god ved hende, for hende skal vi sku beholde !!!!

Smiler sku stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...