Hop til indhold
shiny

Grønlandsk kvinde

Recommended Posts

Er der nogen, der kender til en grønlandsk GP? Vil rigtig gerne prøve, men har ikke lyst til at støve en op i den hårde ende af værtshusmiljøet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Ta hen på chr.havn torv der vrimler det med dem, de fås både med og uden tænder i munden :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ta hen på chr.havn torv der vrimler det med dem, de fås både med og uden tænder i munden :-P

FJOLS!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikk for noget, men jeg synes jeg formulerede mig klart nok: jeg vil finde en GP der lever op til den professionelle standard, der normalt bliver positivt anmeldt her på siden, men som har den specielle feature, at hun er grønlandsk. Og jeg sagde tydeligt, at jeg ikke var interesseret i den hårde ende af værtshusmiljøet. Konstruktive forslag, som fx Frk Frida, modtages med tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen, der kender til en grønlandsk GP? Vil rigtig gerne prøve, men har ikke lyst til at støve en op i den hårde ende af værtshusmiljøet!

Jeg kom en gang sammen med en grønlandsk pige og hun fortalte at grønlandske piger ikke var ludere - så det bliver nok svært  :roll:

Hvorfor ikke bare nuppe en thailandsk glædespige istedetfor - i dunkel belysning kan man alligevel ikke se forskel  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

man gør sjældent noget forkert hvis man overvejer om man har noget fonuftigt at bidrage med, inden man skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har for ca. 1 måned siden besøgt Laura og her sagde hun at hun var halv dansk/thai.

Min hukommelse svigtede mig vist.

Sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...