Hop til indhold

Sugardate - nogen der har erfaringer med ...

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i kontakt med nogle stykker - og vil høre om der er nogen af jer som har erfaringer med nogen af disse

Chambolle

HoneyBooBoo

Lexington

Slikolade

Så må I gerne dele - hvis jeg får erfaringer med nogen af dem, så deler jeg dem i anmeldelser :-)

/Green

Skrevet

Jeg er i kontakt med nogle stykker - og vil høre om der er nogen af jer som har erfaringer med nogen af disse

Chambolle

HoneyBooBoo

Lexington

Slikolade

Så må I gerne dele - hvis jeg får erfaringer med nogen af dem, så deler jeg dem i anmeldelser :smile:

/Green

hej med dig 

Jeg er også derinde og har snakket med 3 af dem derinde og hende der Chambolle kan jeg ikke lige finde, men HoneyBooBoo og Lexington ser nu begge meget godt ud men de vil bare ha en alt for høj pris for et møde så dem har jeg sagt nej tak til, men Slikolade snakker jeg med og vi er ved at aftale noget tror jeg, 

Hvad har du da selv oplevet med dem ? hvis man må hører 

Skrevet

Snakker kun med HoneyBoo og Lexington - er ikke nået frem til priser endnu, men det varer ikke længe :-).

Slikolade har ikke svaret endnu.

"Muligheden af en ø" har lige forlangt 5k - så stoppede den dialog :-)

Skrevet

Lexington - ny rekord: 15k for en aften...

Skrevet

lexington billeder ser ikke "danske" ud, er ikke sikker på hun er ægte.

Skrevet

Ved det ikke - skrev perfekt dansk, men stoppede kontakten  efter de 15k :-)

Skrevet

Ved det ikke - skrev perfekt dansk, men stoppede kontakten  efter de 15k :smile:

Det er jo nok en dansk mand, der står bag profilen.

15k er da helt vildt, så skal der godt nok leveres!

Skrevet

Hej med er,

Nyregistrerad men har följt sidan i flere år. :-)

Har selv lige precis (igår) registrerat mig på SD. Är det någon där har erfaring med "MissFitDiva"? Hun ser meget smuk ud men syns hennes billede ser bekant ut. Någon som har treffet henne?

Skrevet
  1. har snakket på mail tlf og sms med Honey boobo hun virker sød og frisk nok men hun bliver mere og mere grov jo nærmere med kommer på den aftalte dag og jeg aflyste
  2. missfitdiva har jeg haft 5... .aftaler med og hun har aflyst ( eller slukket tlf. )  hun siger hun ikke møder så mange men hun er altid online
  3. miss lexxton fik også et nej tak efter de.. 15 k... he he må være fake
  4. muligheden af en ø
  5. har jeg snakket i tlf med mange gange hun virker sød og nede på jorden og hun ville mødes til et ( gratis kemi møde ).. men dårlige undskyldninger hvergang så hun er blevet blokeret
  6. slikolade har jeg fået beskeder fra med med meget... langt mellemrum så hun må været druknet i mails.. :-)
  7. chambolle.. virker køn og sød men hun vil ha mange.. penge og vil hele tiden prutte prisen længere og længere op jeg gav op ved 5 k. .. hvilket er langt over hvad jeg ville gi, men var nysgerrig hvor langt hun ville op
  8. men har også mindst 10 søde danske piger derinde fra ( naboens datter typer.) som jeg har mødt og stadigvæk snakker med :-)  alle i pris leje på 1000 -2500 kr
  9. så min mening. der er mange ægte pigere derinde men mindst ligeså mange hustlere , men hva fan, det er der også ude i verden.. lommetyve-tlf.sælgere- annoncehajer-net fuskere- boligfuskere..  så hold hovedet koldt og lyt til sin egen fornuft..:-)
  10.  
Skrevet

• har snakket på mail tlf og sms med Honey boobo hun virker sød og frisk nok men hun bliver mere og mere grov jo nærmere med kommer på den aftalte dag og jeg aflyste
  • missfitdiva har jeg haft 5... .aftaler med og hun har aflyst ( eller slukket tlf. ) hun siger hun ikke møder så mange men hun er altid online
  • miss lexxton fik også et nej tak efter de.. 15 k... he he må være fake
  • muligheden af en ø
  • har jeg snakket i tlf med mange gange hun virker sød og nede på jorden og hun ville mødes til et ( gratis kemi møde ).. men dårlige undskyldninger hvergang så hun er blevet blokeret
  • slikolade har jeg fået beskeder fra med med meget... langt mellemrum så hun må været druknet i mails.. :-)
  • chambolle.. virker køn og sød men hun vil ha mange.. penge og vil hele tiden prutte prisen længere og længere op jeg gav op ved 5 k. .. hvilket er langt over hvad jeg ville gi, men var nysgerrig hvor langt hun ville op
  • men har også mindst 10 søde danske piger derinde fra ( naboens datter typer.) som jeg har mødt og stadigvæk snakker med :-) alle i pris leje på 1000 -2500 kr
  • så min mening. der er mange ægte pigere derinde men mindst ligeså mange hustlere , men hva fan, det er der også ude i verden.. lommetyve-tlf.sælgere- annoncehajer-net fuskere- boligfuskere.. så hold hovedet koldt og lyt til sin egen fornuft..:-)

Helt enig. Der er mange fakes og hustlere, som man spilder tid - meget tid - på.

Venligst

French

Skrevet

"Missfitdiva" har jeg også haft 2 aftaler med og begge gange brændt af så hende skal man ikke bruge tid på, også "Sugerbabesandy" har jeg haft aftaler med men hun gør det sammen, siger jeg er inde ved KBH kl det, også når kan smsér hende så svare hun ikke og hvis man ringer ligger hun bare på, hvorfor gider de selv at bruge deres tid når de ikke er til en skid når det kommer til det.

Skrevet

Har mødtes med Missfitdiva to gange... Dog til almindelig date-agtig ting. Min ide med sugardating var netop at man lavede noget sammen og så havde sex også mod den ene eller anden slags betaling. Men hun afslog begge gange da hun lige ville lære mig bedre at kende.

Men hun er virkelig blank. Og hun løj for mig om sit navn... Det hele virkede bare lidt falsk for mig. (personlige oplysninger slettet. Kurator)

Redigeret af Kurator

Skrevet

Du har da været heldig så at hun har mødt op til jeres date men så ikke ville noget frækt, har du så betale hende for de to dates det ??  personlige oplysinger slettet, pigens privatliv er ikke relevant

Redigeret af Kowalski

Skrevet

Jeg har betalt for maden... Men det var begge fine steder og det løb da op i flere tusinde kroner sammenlagt. Det var i sommer, og kan jo have skiftet "taktik". Jeg vil ikke udlevere hende mere end det, desværre.

Skrevet

"Missfitdiva" har jeg også haft 2 aftaler med og begge gange brændt af så hende skal man ikke bruge tid på, også "Sugerbabesandy" har jeg haft aftaler med men hun gør det sammen, siger jeg er inde ved KBH kl det, også når kan smsér hende så svare hun ikke og hvis man ringer ligger hun bare på, hvorfor gider de selv at bruge deres tid når de ikke er til en skid når det kommer til det.

Det kunne fx være faker profiler, som en mand, en ansat, en ejer - eller flere - sidder og udgiver sig for at være, for atsynes, at der er liv og glade damer på SD, for at få os til at synes, at der er noget at komme efter og - ikke mindst - få os til at forlænge abonnementet.

Jeg har flere eksempler på, at så snart mit abonnement er ved at løbe ud, så kommer de på banen og vil lave en aftale, og de bliver ved med at sende beskeder, som jeg kan se, de har sendt, men som jeg så ikke kunne åbne, da mit abonnement var udløbet...

Venligst

French

Skrevet

Chambolle

Jeg havde forhandlet rammerne på plads med hende, men så droppede hun ud, fordi hun havde besluttet sig for kun at ville mødes på hotel første gang. Jeg synes det er o.k. at skrive om hende, fordi hun har haft annonce på Annoncelight med samme koncept (hotel og samme dæknavn). Det økonomiske lå på det tidspunkt inden for normalområdet, men med et hotel oveni ville det blive lidt dyrt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.