Hop til indhold

Recommended Posts

Efter 2 + 1 mdr på SD har jeg følgende erfaringer:

Har pt. kontakt med tre som enten bliver ved med at aflyse aftalte møder eller trækker en aftale i langdrag.

Har haft fem gode møder. 18-35 år. Fra slanke og petite til ret runde piger.

Tre af disse møder har været rigtig gode, et ordinært og et med en supersprød, ung og lækker tøs som ikke leverede, hvad der lignede en bare nogenlunde anstændig ydelse.

Har to som jeg skal møde de kommende uger, og som jeg har meget store forventninger til :-). Men ingen garanti.

Møderne er foregået i maj-juni 2013 og nu her i december/januar.

Min erfaring er, at det tager laaaaangt mere tid og er laaaaaangt mere besværligt end at ringe til sin normale leverandør.

Og at det er dyrere end at bruge sine normale leverandører, men at der er sjove og interessante oplevelser og mennesker imellem, som man ellers ikke ville have mødt.

Priserne har svinget mellem 1000 og 2000 kr for et møde. Af 1-2 timers varighed. Bla et to-timers med 120 minutters sex (1000 kr) og et en-times med 30 minutters sex (2000 kr).

Fra maj/juni 2013 til nu er det min erfaring, at der kommet langt flere fake-profiler, krav om flere penge. Og langt flere proffer med krav om 2000 kr og op til både 3000 og 4000 kr. for at mødes.

Hører gerne om andre erfaringer :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes din beskrivelse, virke meget li' den som jeg selv har oplevet.

Der kommer flere og flere prof piger på SG, hvilket får konceptet til at falde til jorden. - Hvorfor bruge masser af tid på at skrive sammen, hvis man kan finde en pige på få minutter i EB eller på nettet.

Det som "måske" kan fremhæves er, at amatør pigerne på SG giver en bedre kæreste oplevelse. De prof piger bliver i størrer grad mere og mere mekaniseret.  :smile:

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej  Jeg er også selv derinde på SD og må give dig ret der er mange fake profiler og er også selv blevet brændt ad af nogle derinde, men for mig er der sjovt at se hvor mange "alm" piger der reel faktisk er ludere når det kommer til alt :)

Og der er sgu også mange der godt vil være der kæreste/mand utro når det kommer til det, og det må jeg sige kommer meget bag på mig at der er så mange der er det, men efter noget tid derinde og kommet igennem alle de useriøs og fake profiler så har jeg fundet 3 jeg ses med, og de er 18 år - 21år og 27 år og ja den ene er gift, men som jeg ser på det så hvis hun godt vil i seng med mig hvorfor skulle jeg så sige nej, det må da være op til hende om hun vil være utro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med en del og søger det elskerindeagtige. Når pigen efter nogle gange eller vi er ved at aftale nærmere skriver, husk at medbringe mindst 3000, eller du skal betale min husleje på 7000 forud hver måned eller andre ambitiøse ting, så blokerer jeg dem. De må jo selv vælge deres pris, men så har jeg filtreret dem fra. Dem, der kan få flest penge af mig er dem, der bare vil mødes og vi så finder ud af det sammen. Det er der nogle, der vil. Dem giver jeg gerne mere, men come on 3000 til en du ikke ved om hun kan noget??? Enten er de særdeles dygtige eller naive eller der er mange naive mænd med løse penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jeg er også selv derinde på SD og må give dig ret der er mange fake profiler og er også selv blevet brændt ad af nogle derinde, men for mig er der sjovt at se hvor mange "alm" piger der reel faktisk er ludere når det kommer til alt :)

Og der er sgu også mange der godt vil være der kæreste/mand utro når det kommer til det, og det må jeg sige kommer meget bag på mig at der er så mange der er det, men efter noget tid derinde og kommet igennem alle de useriøs og fake profiler så har jeg fundet 3 jeg ses med, og de er 18 år - 21år og 27 år og ja den ene er gift, men som jeg ser på det så hvis hun godt vil i seng med mig hvorfor skulle jeg så sige nej, det må da være op til hende om hun vil være utro.

@Man

Vil du lige sende mig en personlig besked (kan ik sende til dig af en eller anden grund!)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan finder I ud af, om en profil er fake?

Hvis de ikke svarer tilbage?...Eller det ikke er dem på billedet når I møder dem IRL?..

Mvh

Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var på SD i ca 2 måneder og der var en som var superlækker, men hun havde lavet en auktion på sig selv og påstod at den var på 20.000,- for en oplevelse med hende   :D

mange penge og havde jeg haft et budget som var til den slags flere gange om måneden, havde jeg nok slået til   :D

ellers syntes jeg de forlanger en del, bla hotel og meget andet, hvilket jeg godt kan forstå, men at leje et hotelværelse for et møde som man ikke ved om er noget, er nok lidt dyrt, men omvendt en super oplevelse hvis det hele flaske sig  :D

har droppet ud af SD, da det virker som en stor pengemaskine, men måske jeg vender tilbage en dag

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem jeg kalder fake, er dem som jeg har skrevet længe sammen med, hvor der har været en god stemning, hvor der er aftalt pris, tid og sted, og så det alligevel - to eller flere gange - ikke bliver til noget.

Et udpluk af deres forklaringer får du her:

- To dage efter: En veninde var desværre syg

- Dagen efter. Jeg glæder mig, til vi skal ses i dag.

- Hvornår var det vi nu skulle ses (to timer efter aftalen)
- Jeg har desværre slået min fod.
- Jeg havde glemt en opgave, jeg skulle aflevere

- Jeg er blevet kaldt på arbejde

- Jeg har uventet fået mit lort, vil du alligevel?.

- Jeg er blevet inviteret hjem til en veninde.

- eller..... you name it :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

ahhh ok!...nu forstår jeg hvad I mener.

Dem jeg kalder fake, er dem som jeg har skrevet længe sammen med, hvor der har været en god stemning, hvor der er aftalt pris, tid og sted, og så det alligevel - to eller flere gange - ikke bliver til noget.

Et udpluk af deres forklaringer får du her:

- To dage efter: En veninde var desværre syg

- Dagen efter. Jeg glæder mig, til vi skal ses i dag.

- Hvornår var det vi nu skulle ses (to timer efter aftalen)
- Jeg har desværre slået min fod.
- Jeg havde glemt en opgave, jeg skulle aflevere

- Jeg er blevet kaldt på arbejde

- Jeg har uventet fået mit lort, vil du alligevel?.

- Jeg er blevet inviteret hjem til en veninde.

- eller..... you name it :smile:

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kun en oplevet en afbrænder. 18-årig skulle rydde op efter fest og bagefter komme til mig. 1 time før skrev hun sms at det var trukket ud og hun ikke kunne nå det. Lavede i stedet aftale dagen efter, som blev gennemført.

Der var dog en som fik mens samme dag. Gennemførte alligevel med et langt bj ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan finder I ud af, om en profil er fake?

Hvis de ikke svarer tilbage?...Eller det ikke er dem på billedet når I møder dem IRL?..

Mvh

Vim

Billederne går igen på flere af massage siderne og nogen er også her på EG, - eller har været ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne går igen på flere af massage siderne og nogen er også her på EG, - eller har været ;)

Det behøver de jo ikke være fake af, det eneste du kan udlede er, at pigen (også) er sexarbejder. Også prostituerede er mennesker med følelser, der kan have behov for lidt tættere relationer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...