Jernsvinet 13836 Skrevet 17. Januar, 2015 (edited) '> Redigeret 17. Januar, 2015 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Januar, 2015 (edited) Uha,.......det leder tankerne tilbage til fredag formiddag Edit: og det er ikke jerngrisens kagemand jeg taler om ;) Redigeret 17. Januar, 2015 af Butch1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Januar, 2015 (edited) Som de siger på tysk.........Geschlettet...:) Redigeret 17. Januar, 2015 af Butch1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 17. Januar, 2015 '> Den er sød. Tak for den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 17. Januar, 2015 Endnu en god suttetøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Januar, 2015 Endnu en god suttetøs Hun er go'........hun har suttet farven af.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Januar, 2015 '> Her ville jeg lige så gerne have haft et par gode sutter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Januar, 2015 Her ville jeg lige så gerne have haft et par gode sutter BX, står dine ikke henne ved døren? ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 17. Januar, 2015 Her ville jeg lige så gerne have haft et par gode sutter Sådan nogle ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 18. Januar, 2015 Sådan nogle ? Unknown.jpg Jep, en morgensutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. Januar, 2015 ' alt='' class='ipsImage' > Sådan en bestiller du hos bageren næste gang du eller konen har fødselsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 18. Januar, 2015 Sådan en bestiller du hos bageren næste gang du eller konen har fødselsdag Måske kan man få 6 for en tier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Januar, 2015 Man skal ikke slå større brød op end man kan bage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 21. Januar, 2015 Man skal ikke slå større brød op end man kan bage. Nu er det jo helt klart fototrick, der her er tale om. Hvis hun havde haft dyret i munden, havde situationen været en anden. Læg mærke til hendes hånd og sammenhold dens størrelse med søpølsen, så er der vist tale om almindelig veludrustning. Så gutter, hvis I gerne vil skabe illusionen af, at I har noget non + ultra mellem benene, så placer hende med munden 30 cm bagved agernet, når I har forsøgt jer med en 20 - 30 billeder, så skal det nok lykkes at skabe en illusion, der er bedre end den her viste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Januar, 2015 Nu er det jo helt klart fototrick, der her er tale om. Hvis hun havde haft dyret i munden, havde situationen været en anden. Læg mærke til hendes hånd og sammenhold dens størrelse med søpølsen, så er der vist tale om almindelig veludrustning. Så gutter, hvis I gerne vil skabe illusionen af, at I har noget non + ultra mellem benene, så placer hende med munden 30 cm bagved agernet, når I har forsøgt jer med en 20 - 30 billeder, så skal det nok lykkes at skabe en illusion, der er bedre end den her viste. Inden jeg kommer så langt i eksperimentet, har jeg nok fået andre ideer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg