Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Aarhus for nylig og besøgte Tåsingegade 2 i  kælderen. Der har ligget en massageklinik i mange år.

Annoncen er ret intetsigende se selv.

Døren bliver åbnet af en ca 35 årig kvinge med østasiatisk udseende. Velplejet og slank men med kvindelige former.

Hun siger at hun kommer fra Vietnam, det skal nok passe.

Knap 1,70 høj med A-B skåls bryster. Hun har et menukort hvor der tilbydes 1/2 time til 1200. Vi bliver hurtig enig om 900.

 

Lokalerne er lidt slidt men rimelig renlig. Stedet ligger i en sidegade til Randersvej, kn få meter derfra. Ret befærdet og ikke

speciel diskret. Man kan godt parkere ret tæt på.

 

Hun er behagelig uden at være påtrængende og vi går hurtig i det lille rum med en seng og ikke ret eget andet i.

Kommer hurtig i gang med kys (jeg kysser ikke så gerne rygere men pyt). Hun får hurtig masseret stangen op i gear og

sætter gummi på. Sutter derefter godt og ivrigt. Vi bevæger os horisontal og jeg får lov at slikke hendes barberede fisse.

Tager hende bagefra og derefter i skiftende stillinger. Hun giver sig virkelig hen specielt efter hun fik ordentlig suttet på

hendes bryster. Jeg kan godt lide hvis brystvorterne er stive og lidt hårde. Tager hende til sidst i doggy.

Alt i alt en god oplevelse selvom jeg ikke er speciel til asiater. Men hvis de er så charmerende som hende her kan jeg overtales.

Derefter er der tid til lidt snak, hun snakker rimelig godt dansk. Hun virker til ikke at kigge på uret.

Forlader stedet efter ca 25 min tilfreds og med en god oplevelse.

 

Stedet 6/10

Pigen 7/10

Oplevelsen 7/10

Value for money 8/10

 

Jeres

Torben

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...