Hop til indhold
GPTesteren

Pyng Thai Massage

Recommended Posts

Var forbi i går for at få en rigtig gang thai massage. Det var indehaveren selv, der tog imod. Hun var slet ikke smilende og imødekommende. Hun spurgte hvor jeg havde ondt og jeg fortalte, at jeg ikke havde ondt og at det ikke var derfor jeg kom. Jeg forklarede, at jeg har almindelig ømhed i ryggen, men ellers ikke noget. Jeg havde bare lyst til massagen. Hun var iskold og kølig og det samme var lokalerne. Jeg besluttede mig for at gå igen, da jeg simpelthen ikke gad være der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var forbi i går for at få en rigtig gang thai massage. Det var indehaveren selv, der tog imod. Hun var slet ikke smilende og imødekommende. Hun spurgte hvor jeg havde ondt og jeg fortalte, at jeg ikke havde ondt og at det ikke var derfor jeg kom. Jeg forklarede, at jeg har almindelig ømhed i ryggen, men ellers ikke noget. Jeg havde bare lyst til massagen. Hun var iskold og kølig og det samme var lokalerne. Jeg besluttede mig for at gå igen, da jeg simpelthen ikke gad være der.

 

Jeg synes du er meget hård ved stedet, når du bare kritiserer på baggrund af et førstehåndsindtryk, uden at have prøvet en behandling.

 

Det er muligt, du følte indehaveren, Pyng, lidt kølig, og hun er ikke en person der er storsmilende og giver knus, men min erfaring, efter flere besøg er, at hun er en yderst kvalificeret massør.

 

Man bliver placeret på nogle virkelig gode brikse med varme i, så selv om lokalerne ikke er supervarme bliver man ikke kold, tvært imod.

 

Rent faktisk har jeg aldrig fået bedre og mere indfølt massage noget andet sted, så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Pyng selv!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet denne adresse, koldt lokale, kold pige, stor koldt lokale med gardiner, kæmpe hård massage der gjorde ond og ikke godt, herren på briksen ved siden af jamrede sig hele tiden. Ikke behagelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må da så lige tilføje, at jeg i december også havde en oplevelse på stedet, hvor det var en anden end Pyng selv, der masserede mig, idet Pyng var syg.

 

Hun lagde ud med en meget hård massage, som giganten også har oplevet. :sad:

 

Jeg opdagede så til gengæld, at jeg kunne benytte mig af et særligt middel, der hedder kommunikation. :o

 

 Jeg sagde ganske enkelt, at jeg syntes det var for hårdt og jeg ønskede en blid massage. :rolleyes:

 

..og tænke, hun forstod hvad jeg sagde :!: , ....og resten af massagen var blid og dejlig.   ... Indrømmet, ikke så indfølt, som når Pyng selv masserer, men ganske ok. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rejst en del i Thailand og over hele verden og fået massage hvor jeg har rejst. Som i alle andre servicefag sætter jeg pris på imødekommenhed, smil og venlighed. Dette er især thailænderne eksperter i. Derfor var det en nem beslutning at forlade stedet. Jeg ønskede ingen seksuelle ydelser og bad heller ikke om det. Jeg ønskede almindelig massage, men forventede at blive behandlet gæstfrit. Absolut en kedelig oplevelse, der ikke er bedømt hårdt, men reelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu længe kikket med fra passivt med fra sidelinjen, men vil nu lige blade mig lidt.

Jeg har prøvet de fleste steder med thai massage i odense efterhånden. Både dem der giver xtra og dem der ikke gør.

Jeg har de sidste par år kun besøgt Pyng, og vil til hver en tid give dem mine bedste anbefalinger. Både hvad massage og venlighed angår.

De tilbyder desværre ikke andet end massage, men den er også helt i top, har hjulpet mig af med mange omme led og muskler... 

 

Venligst Fynboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...