Hop til indhold
1955

Er der nogen der kender Kristine ?

Recommended Posts

268590.jpg

visdenneprofil.gif KRISTINE FRANSK+GRÆSK 9-18 300kr tLF 81928002 Køn: Kvinde Service: Massage Område: København

JEG ER EN FLOT PIGE OG MEGET FRÆK ,KRISTINE 25 ÅR , FITNESKROP,SUPER KØN , SØD OG GLAD ,JEG TALER DANSK .JEG ER TILBAGE KUN TIL FRÆK MAND,VI KAN LEGE MED MIT LEGETØJ . SORTEKYS TIL DIG OG MIG , FIST FUCKING TIL DIG DANSK + FRANSK + SORTE KYS 400kr SPECIEL GRÆSK +FRANSK 300kr KUN TIL FRÆK MAND ,EN SÆRLIG PROSTATA MASSAGE STRAP -ON FORSKELLIGE S

Det lyder næsten for billigt til at vær godt ?? Er der nogen af I drenge der har besøgt hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfra tekster, priser og arbejdstider kan man se at hun arbejder i samme "gruppe" som Felina/Zandra. Jeg har en smule erfaringer med pigerne, og der er da også nogle positive reviews herinde. Forbehold går nok primært på alder/udseende og falske billeder (det skal du være indstillet på hvis du besøger denne annonce). Selv har jeg meget svært ved at gennemskue hvor mange piger de er og hvor mange der bare er endnu et nyt alias, kunne også godt "frygte" at de bytter kunder alt efter hvem der har tid når man ankommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfra tekster, priser og arbejdstider kan man se at hun arbejder i samme "gruppe" som Felina/Zandra. Jeg har en smule erfaringer med pigerne, og der er da også nogle positive reviews herinde. Forbehold går nok primært på alder/udseende og falske billeder (det skal du være indstillet på hvis du besøger denne annonce). Selv har jeg meget svært ved at gennemskue hvor mange piger de er og hvor mange der bare er endnu et nyt alias, kunne også godt "frygte" at de bytter kunder alt efter hvem der har tid når man ankommer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi inde på Jagtvej omkring Lorin med flere?, har besøgt hende flere gange for noget tid siden da jeg var ung indenfor dette felt, hun var faktisk super go til prisen, med de specialiteter der er på sådan en klinik. Endte med at droppe hende da jeg havde ventet på gaden på trods af aftaler 2 gange.

tak for dit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er på Vesterbro, ring og du får en adr. og når du er der ringer du igen og får den rigtige adr. Har været der et par gange, hun giver det hun tilbyder, meget sød dame, men ikke hende på foto (tror jeg) God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...