Hop til indhold
Ejlersen

Cremet knippelsuppe til Alexandra

Recommended Posts

OBS: JEG KOM TIL AT SMIDE DENNE ANMELDELSE UNDER FYN. DET SKAK SELVFØLGELIG VÆRE JYLLAND..

Beklager fejlen

Jeg har alle dage haft en stærk lyst til modne kvinder.

Der er et eller andet ved deres erfaring der tiltaler mig så jeg havde set mig lun på Alexandra her: http://www.massage24...5/Hampenpigerne

Bordellet ligger godt ”gemt” af vejen uden for lands lov og ret, men jeg er ganske sikker på at de fleste folk i  nærområdet godt ved at det ikke er det lokale forsamlingshus man besøger. Jeg ringede på døren og den blev åbnet af Alexandra selv. Billederne lyver ikke. Hun er en virkelig smuk, korthåret milf. Jeg tror måske at hun er østeuropæer eller russer og taler i hvert fald engelsk med en accent der kunne lyde sådan.

Vi startede ud med en 69er. Alexandra havde en dejlig glat fisse der smagte af mere. Jeg slikkede og slikkede alt imens hun suttede mig godt hård. Hun leverer et ganske udmærket blow, og levede sig godt ind i legen ved at gnubbe fissen godt og grundigt ned i mit ansigt og hun lød til at nyde det. Så var jeg blevet kampklar og jeg beordrede hende rundt i en missionær. Jeg skubbede hendes ben langt op omkring hendes hoved så jeg virkelig kunne støde pikken helt i bund.

Problemet med at være så tændt som jeg var blevet er jo at man kommer alt, alt, alt for hurtigt. Jeg kunne godt mærke hvor det bar hen.

Vi havde aftalt at jeg skulle komme udover hende, og det skal jeg så love for at jeg gjorde. En KÆMPE ladning cremet knippelsuppe blev sendt afsted nedad hendes små bryster. Hun kiggede mig frækt i øjnene og lavede slikkebevægelserne med tungen så hun ved nok hvad vi mænd tænder på. Hun gned spermen rundt over overkroppen inden hun tørrede sig selv og min pik, der efterhånden var faldet lidt til ro, af og sluttede af med en krammer og et lille kys.

En super oplevelse som jeg varmt kan anbefale alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...