Hop til indhold
Biltong

Privatsekretær

Recommended Posts

Fra AL: 

"Jeg søger et fast job, hos en flot Direktør, hvor jeg skal være hans privat-sekretær. både hvor jeg kan arbejde hjemefra og evt. 2 dage på kontor. Du er selvfølgelig altid velkommen her hjem. :)

Jeg er en fræk moden og ikke mindst smuk kvinde, der har hovedet skruet rigtig på. kan flere sprog foruden dansk. elsker massere af sex. så det skal hører med til jobbet."

 

Mon ikke man bare skal satse på lidt god sex, og ikke stille for høje forventninger til det skriftlige sekretærarbejde.  :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra AL: 

"Jeg søger et fast job, hos en flot Direktør, hvor jeg skal være hans privat-sekretær. både hvor jeg kan arbejde hjemefra og evt. 2 dage på kontor. Du er selvfølgelig altid velkommen her hjem. :)

Jeg er en fræk moden og ikke mindst smuk kvinde, der har hovedet skruet rigtig på. kan flere sprog foruden dansk. elsker massere af sex. så det skal hører med til jobbet."

 

Som ledig er man forpligtiget til at søge minimum tre stillinger om ugen, hvis man ønsker at bibeholde sin understøttelse. Hende her har sikkert kvalifikationerne i orden, og hun er sikkert ikke bange for at tage fat, hvor der er behov for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ledig er man forpligtiget til at søge minimum tre stillinger om ugen, hvis man ønsker at bibeholde sin understøttelse. Hende her har sikkert kvalifikationerne i orden, og hun er sikkert ikke bange for at tage fat, hvor der er behov for det.

 

Hvis hun vedlægger opslaget fra AL som dokumentation for søgte stillinger er hun er hård nyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun vedlægger opslaget fra AL som dokumentation for søgte stillinger er hun er hård nyser.

Som jeg har forstået, så er hun forpligtiget til at søge de stillinger, som hun kan bestride og har de fornødne kvalifikationer til. Alt andet ville vel være arbejdsvægring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...