Hop til indhold

Privatsekretær

Featured Replies

Skrevet

Fra AL: 

"Jeg søger et fast job, hos en flot Direktør, hvor jeg skal være hans privat-sekretær. både hvor jeg kan arbejde hjemefra og evt. 2 dage på kontor. Du er selvfølgelig altid velkommen her hjem. :)

Jeg er en fræk moden og ikke mindst smuk kvinde, der har hovedet skruet rigtig på. kan flere sprog foruden dansk. elsker massere af sex. så det skal hører med til jobbet."

Mon ikke man bare skal satse på lidt god sex, og ikke stille for høje forventninger til det skriftlige sekretærarbejde.  :)

Skrevet

Det er jo klart nemmere at forsvare 20.000 i lønudgifter overfor revisor , end det er at komme med kvitteringer fra div GP'er  :D så jeg kan godt se fidusen :P

Skrevet

Fra AL: 

"Jeg søger et fast job, hos en flot Direktør, hvor jeg skal være hans privat-sekretær. både hvor jeg kan arbejde hjemefra og evt. 2 dage på kontor. Du er selvfølgelig altid velkommen her hjem. :)

Jeg er en fræk moden og ikke mindst smuk kvinde, der har hovedet skruet rigtig på. kan flere sprog foruden dansk. elsker massere af sex. så det skal hører med til jobbet."

Som ledig er man forpligtiget til at søge minimum tre stillinger om ugen, hvis man ønsker at bibeholde sin understøttelse. Hende her har sikkert kvalifikationerne i orden, og hun er sikkert ikke bange for at tage fat, hvor der er behov for det.

Skrevet
  • Author

Som ledig er man forpligtiget til at søge minimum tre stillinger om ugen, hvis man ønsker at bibeholde sin understøttelse. Hende her har sikkert kvalifikationerne i orden, og hun er sikkert ikke bange for at tage fat, hvor der er behov for det.

Hvis hun vedlægger opslaget fra AL som dokumentation for søgte stillinger er hun er hård nyser.

Skrevet

Hvis hun vedlægger opslaget fra AL som dokumentation for søgte stillinger er hun er hård nyser.

Som jeg har forstået, så er hun forpligtiget til at søge de stillinger, som hun kan bestride og har de fornødne kvalifikationer til. Alt andet ville vel være arbejdsvægring.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.