Hop til indhold
Skiderik

Sugardaters

Recommended Posts

Er jeg den eneste herinde der mener at sugardaters fylder ALT for meget herinde?

Jeg mener - det er jo en datingside på niveau med scor og sexdating og hvad de ellers hedder.

Personligt kunne det ikke rage mig mindre hvad folk foretager sig derinde og jeg kan ikke se hvad alle de anmeldelser gavner?

Det ville svare til at jeg begyndte at anmelde alle de kvinder jeg møder i byen.

Haha som om :-)

Er jeg den eneste der synes at det er spild af gode anmeldelser?

Jeg tror at halvdelen af alle anmeldelserne er reklame som udelukkende har til formål at skaffe trafik til siden.

Nå men det var bare en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det ville være en god ide, hvis datingsiderne fik et fora af sit eget, ligesom thai og FKK. Så er det nemmere at navigere udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enten skulle man droppe det, eller så lave en gruppe der var til det formål..
Men det når det er anonym, hvem pigen er, har det jo ikke noget formål..

Svare jo til at de i God morgen danmark på tv2, anmelder en film, men forøvrigt siger de ikke, hvad den hedder og hvor man kan se den henne, og hvornår den har premiere...

Hvis i forstår sådan en lille en der
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes det ville være en god ide, hvis datingsiderne fik et fora af sit eget, ligesom thai og FKK. Så er det nemmere at navigere udenom.

 

Ja PLUS at brugerne ved, hvor de skal oprette deres tråde om SD istedet for at smide dem i underfora, som "anmeldelser", "generel debat", og "hyggesnak."

 

Det er pisse irriterende, når de ligger forskellige steder og det ikke er til at navigere udenom !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke bare bruge Fickens Datingtråd? :D

 

Hæhæ, det har jeg foreslået, men det vandt besynderligt nok ingen genklang :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæhæ, det har jeg foreslået, men det vandt besynderligt nok ingen genklang :mrgreen: :mrgreen:

 

Nåh, det forstår jeg ikke! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøøøøø nu lige å hør hær, ikgås.

Det påstås at næsten alle anmeldelser om sukkerpiger er falske.

Der opfordres til at oprette er specielt forum til sukkerpiger og ditto drenge.

Æhhhh-ska der så også oprettet et særligt forum for falske anmeldelser af polske piger, horehuse, thaipiger på udkig efter ægtemænd og danske knaldedigforpenge piger?

Jeg synes vi skal starte med et forum for anmeldelser af Bly. Hun er nemmerlig ægte, ( å så er hun læææækkrer) , og kunne derfor virke som modvægt til al mistænkeliggørelsen af sukkeranmeldelserne- ;)

Sort snak? Så skal du bare se min kaffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten skulle man droppe det, eller så lave en gruppe der var til det formål..

Men det når det er anonym, hvem pigen er, har det jo ikke noget formål..

Svare jo til at de i God morgen danmark på tv2, anmelder en film, men forøvrigt siger de ikke, hvad den hedder og hvor man kan se den henne, og hvornår den har premiere...

Hvis i forstår sådan en lille en der

 

 

1. folk kan jo bare navigere udenom, ligesom jeg også navigerer uden om alle anmeldelserne af de Københavnske piger og nogle af de andre piger der fylder for meget  :wink:

 

2. anmeldelserne af sugardaters er ofte mere generelle mht. hvordan man kan lave aftaler med dem og om oplevelsen. priser mv.

 

3. hvis folk alligevel ikke selv er på sugardating, kan de jo alligevel ikke se pigernes billeder eller træffe aftaler med dem, så behøver de vel heller ikke at få oplyst profilnavne. Ellers kan man jo skrive pm til folk og se om de vil dele - efter aftale med pigen selvfølgelig.

 

Men et eget forum skal da være velkomment - gerne opdelt i Jylland og Fyn, Sjælland og hovedstaden, mv.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke bare bruge Fickens Datingtråd? :D

 

Jo, og WSG og ISG i stedet for EG :shock:

 

og nedlægge Shell, Jet, Statoil og alle de andre fordi alle biler kører fint på benzin fra OK.

 

Nej, der må gerne være konkurrence så hvorfor skulle EG ikke også have et dating forum, så det kan dække både betalte og ubetalte sidespring :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. folk kan jo bare navigere udenom, ligesom jeg også navigerer uden om alle anmeldelserne af de Københavnske piger og nogle af de andre piger der fylder for meget  :wink:

 

2. anmeldelserne af sugardaters er ofte mere generelle mht. hvordan man kan lave aftaler med dem og om oplevelsen. priser mv.

 

3. hvis folk alligevel ikke selv er på sugardating, kan de jo alligevel ikke se pigernes billeder eller træffe aftaler med dem, så behøver de vel heller ikke at få oplyst profilnavne. Ellers kan man jo skrive pm til folk og se om de vil dele - efter aftale med pigen selvfølgelig.

 

Men et eget forum skal da være velkomment - gerne opdelt i Jylland og Fyn, Sjælland og hovedstaden, mv.  :)

 

Jeg er enig med dig i at Københavner pigerne fylder for meget i det her forum ;-)

Men et forum om sugardating behøver nødvendigvis ikke være opdelt geografisk. Det handler bare om at folk kan vide, hvor de skal smide deres indlæg om dette istedet for at "forpeste" alle underfora i boardet med deres indlæg om SD.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej du er ikke den eneste.

Og mærkeligt nok, så har alle kæmpe succes!

Arh, tag alt du læser med et gran salt. :) Konceptet ved SD forstærker succesoplevelsen hos nogle, fordi modsat alm købesex, så er der en oplevelse af at man slipper gennem et nåleøje, når man endelig får en aftale. Derfor synes man det er lidt federe end bare at ringe på en annonce og booke en tid.

At det kan lade sig gøre at få aftaler trods meget skæv kønsbalance skyldes jo det simple forhold, at mændene har grænser for deres økonomi, mens pigerne ikke har (bortset fra de grænser deres frie tid og deres krop sætter).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

236 kr. og lidt skriveri frem og tilbage er prisen for at slippe igennem nåleøjet, så nej, der er IKKE tale om noget nåleøje. 

Jeg forstår godt Plaskerens frustration og ja man skal tage alting med et gran salt. 

Netop af den grund er der nogle beretninger fra SD jeg navigerer udenom :wink:

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...