Hop til indhold
Vim

Anmeldelser // Kommentarer // Advarsler i forb. med SUGARDATERS

Recommended Posts

ok, så røg jeg osse på Sugardaters og måtte tjekke det.

Jeg har et spørgsmål: .

- ville det være ok at begynde at anmelde piger ved brugernavn herinde på EG?

Jeg har en oplevelse jeg gerne vil dele. Ikke noget vildt og voldsomt, men som kunne være nyttigt for mine brødre herinde, så de bliver advaret mod tidsspilde og useriøsitet.

Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg

ahh..ok dette emne skulle nok ikke være startet herinde under "Anmeldelser"...kan Admin flytte min post?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes dit spørgsmål er utroligt aktuelt, da der er flere og flere her på EG som er på SG.

Men efter min opfattelse er det lidt af en "gråzone" her på EG at man ikke har tage stilling til at oprette et forum for Datingsider.  Der færdes pige på dating forums, som må betegnes som professionel piger, hvilkes må betegnes som en "ny og anderledes måde", at skaffe kunder på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes dit spørgsmål er utroligt aktuelt, da der er flere og flere her på EG som er på SG.

Men efter min opfattelse er det lidt af en "gråzone" her på EG at man ikke har tage stilling til at oprette et forum for Datingsider.  Der færdes pige på dating forums, som må betegnes som professionel piger, hvilkes må betegnes som en "ny og anderledes måde", at skaffe kunder på!

Helt enig med dig AssPassion. Og i 95% af tilfældene knalder tøserne gerne for penge, så helt konkret er de jo prostituerede.

Redigeret af Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enten skulle man droppe det, eller så lave en gruppe der var til det formål..
Men det når det er anonym, hvem pigen er, har det jo ikke noget formål..

Svare jo til at de i God morgen danmark på tv2, anmelder en film, men forøvrigt siger de ikke, hvad den hedder og hvor man kan se den henne, og hvornår den har premiere... 

Hvis i forstår sådan en lille en der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Heto

Hej 

Jeg mener ikke det er hensigtsmæssigt at lave et åbent forum for sugardaters.dk

Men vil derimod opfordre til en lille smule diskretion, tror pigerne på SD vil frabede sig anmeldelser.

Men lidt privat mail herinden, kunne være en god ting.

Så kontakt dem der har skrevet lidt om SD, og se om i kan få lidt diskret info 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var jo også en mulighed at gøre sådan at en eventuel SG-underforum, kun kan læses af brugere der er logget ind på siden.

Så er de heller ikke indekseret ift søgemaskinerne og kan ikke Googles.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Pigerne annoncer med et navn( som de hurtigt kan ændre) dem der smide portæt på er vel public,

Public for dem der betaler og dermed er det vel kun os herinde der holde en konto der får værdi !

Jeg vil mene det burde være ok at lave review på pigernes profil navn, uden tlf. Navn og adresse,

Men det må være op til admin og andre... Men jeg har da flyttet fokus til SD og så de Polske piger

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

... hvad er "the issue" - pigerne kører vel under alias - som alle andre GP'ere...

Dressmann

Det har jo været oppe før i en diskussion med din deltagelse. Så jeg ser ingen grund til at spørge ukvalificeret igen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...