Hop til indhold

Recommended Posts

Guest stantheman

Jeg har været sammen med Mille flere gange. Første gang var hos SMS for cirka fem år siden. Det jeg godt kan lide er, at hun virker ægte liderlig hver gang. Altid sjov og fræk. Jeg elsker anal og Fisting til pigen og hun tager hele hånden hvis du kan dit kram. Der er fint i kælderen i Glostrup. Jeg har aldrig tænkt over hendes kromosomer før jeg læste om temaet her. Uanset hvad, så er det hævet over en hver tvivl, at Mille opføre og opfatter sig som en kvinde med en kvindes behov (selvom hun tænder mere end normalt på anal). Hun er hjulpet her og der af en kyndig kirurg, men det er jo nærmest normen. Det eneste der kan få mig til at overveje om hun har en fortid som en 'ham' skulle være hofterne og højden. Hun er nok 180 eller mere i højden og har ikke de rundeste former. Hvis du kan lide at kneppe og pule en intens tøs i røven, så giv hende et skud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Btw: nogen der ved hvem der er i kælderen i Glostrup når Mille ikke er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey tak for dit fine svar. På hende lød det ikke som om der var andre på stedet når hun ikke er der. Og ja hun er meget sød og imødekommende. Ingen tvivl om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal ikke gøre mig klog på og det har været en "ham" :shock:  Men så er det satme ualmindeligt godt arbejde :-P  Som Stantheman skriver, så opføre hun sig i hvert fald 100% som en kvinde...

Redigeret af Testeron

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mille er rigtig sød og serviceminded. Hun virker helt sikkert som om hun kan lide hvad hun laver.

Jeg har været været der en enkelt gang og det var en god oplevelse.

Redigeret af dgf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg overvejer også at besøge damen...hvordan ser hun ud?

alm.pæn, utrolig køn, supermodel ...?

tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Har netop været hos mille.

Hvis i ikke kan se det er en ombygget mand, så er der sku flere svagtseende herinde.

Hun har alle tegn på det. Flad røv, adams æble, grov stemme. streng fra fisse til røv, som kun mænd har. ingen klit, og underligt udseende fisse.

Hun er super sød og yder en god service.

Men lad vær at lade jer snyde, og kald en lort for en lort.

Hun har været en ham!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. Var på vej derud da jeg læste dette og drejede så bilen i anden retning. Jeg studsede også over højden. 

Ønsker ikke at tage chancen når alle indikationer er der - Adams æble , hofter, streng og stemme. Man bør også kunne se det på fødder over str. 42-43 og hænder. 

Så det bliver ikke mig der tester stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
glade_lars skrev, for 35 minutter siden:

Hmm. Var på vej derud da jeg læste dette og drejede så bilen i anden retning. Jeg studsede også over højden. 

Ønsker ikke at tage chancen når alle indikationer er der - Adams æble , hofter, streng og stemme. Man bør også kunne se det på fødder over str. 42-43 og hænder. 

Så det bliver ikke mig der tester stedet.

Jeg har været forbi en enkelt gang og jeg kunne også fristes til at være i tvivl, kommer ihvertfald ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...