Hop til indhold

Mille Glostrup.

Featured Replies

Skrevet

Hej derude. Er der nogle der kender til hende Mille i Glostrup? En lille fin kælder "lejlighed" på en sidevej til hovedvejen.

Nogle er har oplevelser derfra?

Skrevet
  • Author

Ja det er "hende". Er du 100% sikker på det er en hende. For jeg var sku lidt i tvivl. Så jeg holdt mig til kun blow.

Skrevet

Jeg har været sammen med Mille flere gange. Første gang var hos SMS for cirka fem år siden. Det jeg godt kan lide er, at hun virker ægte liderlig hver gang. Altid sjov og fræk. Jeg elsker anal og Fisting til pigen og hun tager hele hånden hvis du kan dit kram. Der er fint i kælderen i Glostrup. Jeg har aldrig tænkt over hendes kromosomer før jeg læste om temaet her. Uanset hvad, så er det hævet over en hver tvivl, at Mille opføre og opfatter sig som en kvinde med en kvindes behov (selvom hun tænder mere end normalt på anal). Hun er hjulpet her og der af en kyndig kirurg, men det er jo nærmest normen. Det eneste der kan få mig til at overveje om hun har en fortid som en 'ham' skulle være hofterne og højden. Hun er nok 180 eller mere i højden og har ikke de rundeste former. Hvis du kan lide at kneppe og pule en intens tøs i røven, så giv hende et skud.

Skrevet

Btw: nogen der ved hvem der er i kælderen i Glostrup når Mille ikke er?

Skrevet
  • Author

Hey tak for dit fine svar. På hende lød det ikke som om der var andre på stedet når hun ikke er der. Og ja hun er meget sød og imødekommende. Ingen tvivl om det.

Skrevet

Skal ikke gøre mig klog på og det har været en "ham" :shock:  Men så er det satme ualmindeligt godt arbejde :-P  Som Stantheman skriver, så opføre hun sig i hvert fald 100% som en kvinde...

Redigeret af Testeron

Skrevet

Mille er rigtig sød og serviceminded. Hun virker helt sikkert som om hun kan lide hvad hun laver.

Jeg har været været der en enkelt gang og det var en god oplevelse.

Redigeret af dgf

Skrevet

Jeg har også kun godt at sige om Mille.

Skrevet

jeg overvejer også at besøge damen...hvordan ser hun ud?

alm.pæn, utrolig køn, supermodel ...?

tak.

Skrevet
  • Author

Ja hvis du spørg mig så er hun en 1/10 altså hendes udseende. Men service er i top og "hun" er utrolig rar at omgås!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej med jer.

Har netop været hos mille.

Hvis i ikke kan se det er en ombygget mand, så er der sku flere svagtseende herinde.

Hun har alle tegn på det. Flad røv, adams æble, grov stemme. streng fra fisse til røv, som kun mænd har. ingen klit, og underligt udseende fisse.

Hun er super sød og yder en god service.

Men lad vær at lade jer snyde, og kald en lort for en lort.

Hun har været en ham!

• 1 year later...
Skrevet

Hmm. Var på vej derud da jeg læste dette og drejede så bilen i anden retning. Jeg studsede også over højden. 

Ønsker ikke at tage chancen når alle indikationer er der - Adams æble , hofter, streng og stemme. Man bør også kunne se det på fødder over str. 42-43 og hænder. 

Så det bliver ikke mig der tester stedet.

Skrevet
glade_lars skrev, for 35 minutter siden:

Hmm. Var på vej derud da jeg læste dette og drejede så bilen i anden retning. Jeg studsede også over højden. 

Ønsker ikke at tage chancen når alle indikationer er der - Adams æble , hofter, streng og stemme. Man bør også kunne se det på fødder over str. 42-43 og hænder. 

Så det bliver ikke mig der tester stedet.

Jeg har været forbi en enkelt gang og jeg kunne også fristes til at være i tvivl, kommer ihvertfald ikke igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.