Hop til indhold
pedersen86

Maja - skibhuspigerne

Recommended Posts

Jeg må tilslutte mig de gode anmeldelser af Maja.

Jeg havde besøgt Maja en gang før, så jeg vidste hvilken stor oplevelse der ventede.

Til at starte med var jeg lidt genert, men det hele bløde hurtigt op, da Maja kom med sit skønne smil og væsen.

Jeg bestilte en time, så jeg havde ordentlig tid, og hvad der foregik i den time vil jeg lade blive imellem Maja og jeg, men en ting er sikkert det var godt.

Jeg vil gå så langt som at sige Maja er den perfekte glædespige, utroligt smuk (selv om dette jo er en smagssag) hun er en sand mester på et lagen, og så må jeg sige hun har det skønneste væsen. Man føler sig virkeligt imødekommet og vel tilpas, hendes service fås ikke bedre om man så var på den fineste restaurant i landet (og menukortet e også langt mere spændende ;-)

Første gang jeg var hos Maja prøvede jeg hendes piringsbondage, den kan også varmt anbefales, hvis man vil pirres til det yderste.

Så pas godt på Maja, hun fortjener det bedste, jeg glæder mig med sikkerhed til at møde hende igen - for dette er til dato med længder mit bedste besøg hos en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...