Hop til indhold
Gæst

Gangbang go eller no go..

Recommended Posts

Gæst

Jeg er lidt nysgerrrig ang dette emne.. har kun set med fra en blind vinkel.. i swingerklubben.. er der nogen som har nogen fede historie ang dette emne.. fortæl tortæl  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrrig ang dette emne.. har kun set med fra en blind vinkel.. i swingerklubben.. er der nogen som har nogen fede historie ang dette emne.. fortæl tortæl  :-P  :-P

Jeg har masser af fede historie, jeg har deltaget i mange mange GBs :D 

Spørger du fordi du har lyst til at prøve eller er det bare almindelig nysgerrighed ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej.

Pink lady, jeg synes da bare du laver et arrangement. med lidt regler, så kan de regler lempes lidt efterhånden. som du synes du er klar til.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan hurtigt blive et dilemma, har prøvet at ligge i en seng med ni nøgne kvinder og så har man kun en pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er træt af gangbangs, gider ikke stå der med alle talenterne -og en masse andre brunstige og svedige mænd som bare maser på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange af alle de fantasifulde sexudfoldelser mine medmennesker finder på syntes jeg er vildt pirrende, selv de svinske, amoralske og forbudte. Men GB syntes dog at ligge langt uden for min fatteevne. Handler det om ideen om at i ikke ene mand kan klare kvinder? Er det fordi det tænder jer at se de andres tissemænd? Eller handler det om nogle for mig ukendte sider af sexuallivet, som får jer til ligefrem at ville betale penge for at stå i kø?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har deltaget i GB et par gange. Der er noget helt specielt over det, at kvinden opfordrer til, at man kommet på hende. Hun kan have en pik i munden, en i hver hånd og en i fissen samtidig. Selvfølgelig er der en grænse for antal mænd om en kvinde.

Min oplevelse er også, at det er ekstra vigtigt, at hun virkelig er en type, man tænder på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...