Hop til indhold
sbrice

Nyborg Thaimassage

Recommended Posts

Hej. 

 

Jeg har før besøgt Nyborg Thaimassage. OK - men dog en lidt halvvissen oplevelse. Jeg kom dog i dag på de kanter igen og kunne jo ligeså godt se om det havde ændret sig. Til min overraskelse var det en ny massør der tog imod mig. Massagen var betydelig bedre og grundigere end normalt på stedet. Det viste sig at hun passer biksen i nogle uger. På vej ud af døren fik jeg at vide at hun normalt arbejder i Odense - desværre nåede jeg ikke at finde ud af hvor hun arbejder eller hvad hun hed. Måske der er nogle i dette forum, som er bekendt med, hvem der ind imellem har en afløsertjans i Nyborg? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

 

Skal en tur til Nyborg om en uges tid.  så kikker måske ind .    har prøvet om jeg kunde finde en hjemmeside men uden held.

 

Nogen som kender pris siden ?.

 

VH

 

 

 

Hej. 

 

Jeg har før besøgt Nyborg Thaimassage. OK - men dog en lidt halvvissen oplevelse. Jeg kom dog i dag på de kanter igen og kunne jo ligeså godt se om det havde ændret sig. Til min overraskelse var det en ny massør der tog imod mig. Massagen var betydelig bedre og grundigere end normalt på stedet. Det viste sig at hun passer biksen i nogle uger. På vej ud af døren fik jeg at vide at hun normalt arbejder i Odense - desværre nåede jeg ikke at finde ud af hvor hun arbejder eller hvad hun hed. Måske der er nogle i dette forum, som er bekendt med, hvem der ind imellem har en afløsertjans i Nyborg? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

Skal en tur til Nyborg om en uges tid. så kikker måske ind . har prøvet om jeg kunde finde en hjemmeside men uden held.

Nogen som kender pris siden ?.

VH

Hej

http://www.nyborgthaimassage.dk

Billedet er af indehaveren og ikke helt nyt. Pris for 1,5 år siden kr 350,- for massagen + 300 for hj - mon ikke det stadigt gælder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været en tur forbi Nyborg i dag, der var travlhed, hver time ny kunde, blev mødt af en rimmelig sød pige, klædt i sort stramt tøj, flotte bryster, fik desværre dem kun at se med tøj. God , grundig massage, fra yderste tå til issen, ja, alt fik en tur, på nær de ædle dele, jo, de blev vasket, og da der var gået 50 min. ringede det på døren, så hun måtte lige bede den næste om at gå en tur, og der havde jeg lige før det, spurgt om HJ og det ville hun godt, men jeg sagde så at det gemmer vi til en anden dag, for nu var der ingen tid tilbage. 350,- for alm. massage og så ville hun have 700,- hvis hun lige skulle kører den af på 5 min. det er lige dyrt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige derfra. Ligegyldig tilfældig massage af en gammel træt thai kvinde. Der var koldt i lokalet og hun skulle alt muligt mens hun skulle forestille at massere. Kom oile på bollerne og den lille og masserede lidt. Blev ikke tilbudt andet. Har dog tidligere fået hele pakken. Men nu er det sgu blevet for ringe. Kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...