Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så var jeg igen igen forbi sara..... Efter at ha holdt en pause og prøvet nogle andre, så kunne jeg ikke dy mig for at få suttet den af af sara igen igen.... En moden kvinde i slutningen af 40érne med en dejlig mund og en tunge som danser hen over dit pikhoved .....hele pikken forsinder ned og måden hun variere slikker og suger og leger med dig på.... lækkert...... så sara igen igen

Skrevet

Enig, har også besøg hende, og hun kan sit kram. Dejlig moden kvinde, som ved mit besøg bestemt ikke kikkede på uret.. Vi hyggede os, og fik prøvet lidt af hvert.. Er man til et BJ, så bliver man ikke skuffet.. Tværtimod.

Skrevet
  • Author

nej bestemt ikke. hun hedder valbyprivat diskret forførende 47 årige sara.... man kan finde hende på eb... hun er der onsdag torsdag og fredag...

Skrevet
  • Author

Hun er også beskrevet som minnie. søg på minnie der er også beskrevet noget om hende der. det ik en lukket gruppe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.