Hop til indhold

Recommended Posts

(Anmeldelsen findes også som svar i efterlysninger.)

Jeg besøgte hende idag og hun modtog mig sød og smilende.

Valgte 1/2 time med kys og sf til 1000,- Det var slet ikke en god oplevelse. Hun virkede utrolig træt og irretereret.

Det meste som hun lover på sin profil ville hun ikke tilbyde alligevel(69, kom på bryster osv.)

Vi startede i missionær, hvor hun startede med at stønne som om hun var ved at få orgasme allerede efter 30 sec :P. Vi forsatte lidt og efter lidt små brok om at jeg kyssede og rørte ved hendes bryster for meget gad lillemanden ikke mere og hun endte med at spille den færdig.

Hun er ellers nok en sød nok pige og kan sikkert også leve op til hvad hun skriver når hun er oplagt.

Hun smutter fredag og kommer igen i februar. Jeg besøger hende dog ikke igen.

Det er samme lejlighed som hvor søde carmen, mercedes, candy osv. Holder til når de er her.

God fornøjelse eller prøv en anden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altid ekstremt forsigtig med de piger der har en prisliste for ekstraydelser...min erfaring siger mig at man som regel ender med at give en masse for noget man alligevel ikke rigtigt får.

Er der andre der har oplevet det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting er at hun tager ekstra for kys, men at man så kun lige med nød kan komme til at berøre hendes læber 3-4 gange på en time, det tyder dog på at det ikke er noget hun er til.

Jeg besøgte hende kort efter hun var kommet og desværre så er hun heller ikke en af de piger som jeg ville komme tilbage til.

Der er nogle få piger som normalt kommer på den samme adresse, som har været fantastiske og altid virker rigtig oplagte og som om de har lyst til (har det fint med) det de laver og så er der desværre også dem der mener man med 1 time, kun kan have sex i 20-30 minutter og resten så skal være med hånd eller fransk. Det samme finder man også ofte på de danske klinikker, inden nogle kommer for godt i gang.

Jeg måtte heller ikke røre nogle steder på hendes krop da jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...