Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, har nu læst lidt om Alia her inde men kan ikke rigtig finde noget om hendes ansigt og røv da de to er meget vigtige for mig (altså udover indlevelse og personlighed som er vigtigst). Er der nogen der kan fortælle om hvordan hendes ansigt er? Og om størrelse og formen på hendes røv? :)

Skrevet

Jeg synes hun er rigtig køn og hun har en utrolig smuk krop med en perfekt røv. Jeg er ellers temmelig kræsen men hende her er lækker hele vejen igennem.

Eneste ulempe er at hun er så populær at man kan høre hende blive gennempulet mens man venter :-)

Skrevet

Stemmer i  - en helt igennem fantastisk bagdel efter min smag.Let fyldig - og blød. Uden at være for stor (eller lille)

Hendes ansigt var ikke som jeg havde forestillet mig - da jeg mødte hende første gang. Man danner sig altid indre-billeder ud fra de billeder man har set af kroppen, brysterne mv. Og vil ikke sige jeg blev skuffet - men var ikke som jeg havde regnet med (håbet).

Synes ikke hun er smuk hvad ansigtet angår - køn, ja. Der er mange andre jeg ville vende mig om efter på gaden før hende  ;)  men ikke når det kommer til bygning, bagdel, bryster og ja i det hele taget figuren.

Og så giver hun en super service... eneste ulempe, hun er så populær at der ikke er tid til at følge én ordentlig ud af døren...  :P

Dressmann

Skrevet
  • Author

Uha hun lyder som en godte, hvor gammel skal man være for at besøge hende ved i det? Nogle piger sætter nemlig grænser, som feks alder, etnicitet osv...

Skrevet

Uha hun lyder som en godte, hvor gammel skal man være for at besøge hende ved i det? Nogle piger sætter nemlig grænser, som feks alder, etnicitet osv...

Tror du skal være OVER den kriminelle lavalder ;-)

Men, har ikke set hun ikke modtager besøg fra "nogen bestemt" men som kunde kan man altid blive afvist, sådan er gamet jo...

Skrevet
  • Author

Hahaha ja men har bare oplevet at nogen kun tager imod fyre der er over 30år feks

Skrevet
  • Author

Hold da op, hun er populær. Hun er booket hele fredagen og lørdagen helt indtil kl.19:30. Det er sku da sindsygt

Skrevet

Hold da op, hun er populær. Hun er booket hele fredagen og lørdagen helt indtil kl.19:30. Det er sku da sindsygt

Kommer an på hvor mange gæster hun tager i mod i løbet af en dag. Men der er da flot at hun er populær.

Skrevet

ja, det er svært at "komme" til  :P

Tror de fleste napper 1 time med "The Body" - og så er det jo begrænset hvor mange som kan få adgang...

Men man skal være hurtig på aftrækkeren.

Dressmann

Skrevet
  • Author

Ja hun må godt nok være noget specielt siden der er så lang kø efter hende

Skrevet

Ser ud til at hun har mistet lidt kulør  :P

Men ja, fantastisk figur!!!

Dressmann

Skrevet
  • Author

Ja ringede der ind forleden, og Tlf damen sagde at hun kun var til skamdinavisk udsenede fyre. Synes nok det burde stå på hendes profil ligesom med Josefine og Dina.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.