Hr. Lick me 86 Skrevet 14. Januar, 2015 jeps hun er også hos mon-cherie og sexysecret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2015 Har været på besøg hos Ida et par gange, og kommer jo nok forbi igen . Billederne er vist ægte nok - endelig en porcelænsfin pige uden silikone, tattoo og amagersolariekulør. Der er et eller andet nyt og spændende der - under alle omstændigheder blev jeg udstyret med røde kinder, bøvet smil og runde fødder begge gange. Der er et eller andet over ida der tricker mig max, og giver lyst til virkelig at gå til makronerne og gi den fuld gas!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 15. Januar, 2015 JO hun har 2 små tattoo!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2015 JO hun har 2 små tattoo!!! Som sagt kammer det over når jeg får Ida inden for rækkevidde, så de kan jo smutter de små detaljer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxyknoxy 14 Skrevet 28. Januar, 2015 hvor gemmer hun sine tatoveringer? håber ikke de er for markante. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 28. Januar, 2015 (edited) ...de er godt gemt, man ser dem ikke. Tror ikke der er nogen grund til at offentliggøre folks personlige kendetegn her ;) Redigeret 28. Januar, 2015 af Ida sunshine 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxyknoxy 14 Skrevet 28. Januar, 2015 så må jeg komme og finde dem! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 28. Januar, 2015 Ja, så længe du har styr på hvad diskretion betyder er du nok velkommen.. (: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 25 Skrevet 28. Januar, 2015 Tager hun kun mod skandinaviske mænd? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 28. Januar, 2015 Tager hun kun mod skandinaviske mænd? Nej :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 31. Januar, 2015 Nope Hun er en rigtig international lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg