Mthom 145 Skrevet 13. Januar, 2015 Var lige forbi Cat en smut her til aften. Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 13. Januar, 2015 Hvordan flytter jeg den til anmeldelse istedet for efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 13. Januar, 2015 Du skal bruge anmeld knappen og bede om flytning til rette forum. Så ser en moderator det og flytter den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 14. Januar, 2015 Cat er bare den bedste i Randers. Kan begge dele. Massage og det frække :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 609 Skrevet 15. Januar, 2015 (edited) Cat er bare den bedste i Randers. Kan begge dele. Massage og det frække Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person Redigeret 15. Januar, 2015 af Slaven_Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 15. Januar, 2015 Har hørt det mange gange. Har altid haft en god oplevelse der. Sammenlign med de andre i Randers, så er Cat stedet. Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Januar, 2015 Var lige forbi Cat en smut her til aften. Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det. Ville du hellere have massage end fingeren/tungen? Hvis jeg ville have ordinær massage, så gik jeg til en fysioterapeut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesdrengen Skrevet 17. Januar, 2015 Cat er no 1 i Randers. Uden den mindste smule tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 18. Januar, 2015 Jeg ved ikke om hun er nummer et, men det er en vild oplevelse at få hendes tunge op i stjernen, det og så den måde hun kan give hj på, det er rigtig godt. Jeg kørte forbi Bangkok i Adelgade, det ser tomt ud, er det lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 18. Januar, 2015 Så er Bankok lukket i weekenden. Der var åben i sidste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Januar, 2015 Hvad er adressen hos cat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 19. Januar, 2015 https://maps.google.com/maps/place?q=Vester+Kirkestr%C3%A6de+2,+8900+Randers+C,+Danmark&ftid=0x464c1cd00c2c8c6f:0x4b683ae3549d467c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brombasse 28 Skrevet 26. Januar, 2015 Jeg skal til Århus i nærmeste fremtid, og kunne måske smutte forbi Randers, er der nogen der kan oplyse om Cat's åbningstid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 26. Januar, 2015 9-19 Rigtig god fornøjelse quote name="Brombasse" post="254358" timestamp="1422289919"] Jeg skal til Århus i nærmeste fremtid, og kunne måske smutte forbi Randers, er der nogen der kan oplyse om Cat's åbningstid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 26. Januar, 2015 Hun er fleksibel. jeg har før fået tid fra kl. 19, men hun kender mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg