Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi Cat en smut her til aften.

Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cat er bare den bedste i Randers. Kan begge dele. Massage og det frække :smile:

Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kray

Har hørt det mange gange. Har altid haft en god oplevelse der.

Sammenlign med de andre i Randers, så er Cat stedet.

Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige forbi Cat en smut her til aften.

Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det.

Ville du hellere have massage end fingeren/tungen? Hvis jeg ville have ordinær massage, så gik jeg til en fysioterapeut.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun er nummer et, men det er en vild oplevelse at få hendes tunge op i stjernen, det og så den måde hun kan give hj på, det er rigtig godt.

Jeg kørte forbi Bangkok i Adelgade, det ser tomt ud, er det lukket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kray

9-19

Rigtig god fornøjelse ;-)

quote name="Brombasse" post="254358" timestamp="1422289919"]

Jeg skal til Århus i nærmeste fremtid, og kunne måske smutte forbi Randers, er der nogen der kan oplyse om Cat's åbningstid?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...