Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var lige forbi Cat en smut her til aften.

Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det.

Skrevet
  • Author

Hvordan flytter jeg den til anmeldelse istedet for efterlysning

Skrevet

Du skal bruge anmeld knappen og bede om flytning til rette forum. Så ser en moderator det og flytter den.

Skrevet

Cat er bare den bedste i Randers. Kan begge dele. Massage og det frække :-)

Skrevet

Cat er bare den bedste i Randers. Kan begge dele. Massage og det frække :smile:

Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person

Redigeret af Slaven_Randers

Skrevet

Har hørt det mange gange. Har altid haft en god oplevelse der.

Sammenlign med de andre i Randers, så er Cat stedet.

Kommer meget an på hendes humør, har aldrig besøgt et sted hvor kvaliteten er så svingende som der, og endda med samme person

Skrevet

Var lige forbi Cat en smut her til aften.

Hun startede selvfølgelig som lyn og torden og ville gerne rykke i banditten og give finger i bagdelen, men da jeg sagde fra, opdagede jeg at hun faktisk giver en fantastisk gang massage. Ikke sidste gang jeg prøver det.

Ville du hellere have massage end fingeren/tungen? Hvis jeg ville have ordinær massage, så gik jeg til en fysioterapeut.

Skrevet

Cat er no 1 i Randers. Uden den mindste smule tvivl

Skrevet

Jeg ved ikke om hun er nummer et, men det er en vild oplevelse at få hendes tunge op i stjernen, det og så den måde hun kan give hj på, det er rigtig godt.

Jeg kørte forbi Bangkok i Adelgade, det ser tomt ud, er det lukket?

Skrevet

Så er Bankok lukket i weekenden. Der var åben i sidste uge

Skrevet

Hvad er adressen hos cat?

Skrevet

Jeg skal til Århus i nærmeste fremtid, og kunne måske smutte forbi Randers, er der nogen der kan oplyse om Cat's åbningstid?

Skrevet

9-19

Rigtig god fornøjelse ;-)

quote name="Brombasse" post="254358" timestamp="1422289919"]

Jeg skal til Århus i nærmeste fremtid, og kunne måske smutte forbi Randers, er der nogen der kan oplyse om Cat's åbningstid?

Skrevet

Hun er fleksibel. jeg har før fået tid fra kl. 19, men hun kender mig også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.