Hop til indhold
exostar

Barbie & Isabell i Flensburg - En petit 3-kant

Recommended Posts

Vil dele en petit lækker oplevelse med jer.

Havde kig på hende der kalder sig Barbie https://en.sexnord.net/profile/14369/Flensburg/Barbie

Men jeg læste teksten og så at hun også tilbød trekant med hendes roomie https://en.sexnord.net/profile/14518/Flensburg/Isabell

Så tænkte jeg.. Hvorfor ikke, bare en 1/2 time.. :)

Fik en god pris og mødte op på adressen, og ringede på hos app Sommer

Oppe i lejligheden møder jeg to meget petite piger fra Rumænien.

Barbie er den mindste og mest petite, og Isabell er næsten lige så petit bare en smule højere..

Er da sjældent blevet reddet på skift af sådan en to yndige petite piger, der tillige med var super stramme.

Barbie var mest indlevende, og kyssede som en drøm

De fnisede lidt en gang imellem, men ik noget der gjorde akten akavet.. Tværtimod.. :)

Så er man til to petite piger, evt på samme tid, er de 2 et virkelig godt bud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

100 euro for begge i 30 min :)

Fik desværre ik spurgt hvor længe de er der, men de kom vidst i søndags, så mon ikke de er der min ugen ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange prøvet to piger i Flensborg og synes det er super dejligt.

 

Desværre er det altid sådan, at først tager man en tur med den ene pige (fransk + sex) så bliver der skiftet kondom og så tager man en tur med den anden.

 

Jeg drømmer om at lege med dem begge (uden at skifte kondom) og se dem lege med hinanden......er der nogen som har oplevet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...