Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=342

 

Saga har hår på kussen. Det var årsagen til, at jeg for et par år siden begyndte at besøge netop hende. Jeg skrev til Cassiopeias ”gæstebog” og spurgte, om man der på stedet havde en pige med en passende hårdusk mellem benene. Man svarede hurtigt, at jeg skulle prøve at kigge forbi og besøge Saga. Det har jeg så gjort nogle gange.

Det første man bemærker hos hende, er hendes smilende tandsæt. Jeg kunne ikke stå for det. Og Saga kysser. Det kan jeg heller ikke stå for. Ellers plejer hun at komme ind iført en tynd – ofte grøn – underkjole og intet andet. Piller man den af hende, står hun nøgen foran en – smilende og afventende – og på bare fødder. Kraka uden fiskenet. Her kan man for så vidt gå i nærkamp med hende, men man kan også give øjeblikket lidt mere tid og nyde synet af hende.

Hun er slank og lys i huden - og træder man et skridt tilbage, kan man tage hendes efterhånden lidt vildtvoksende hårdusk omkring kussen i øjesyn. – Vi la’r den stå et øjeblik. For det gør den jo allerede. Jeg kan stå længe med pikken stukken mellem hendes lår og hænderne omkring hendes baller og sutte løs på hendes kyssemund.

Men jeg kan også lægge hende ned på sengen og gå i gang med, hvad man nu gør. Måske spørger nogle om, hvad gør du med alt det kussehår?  – Ja, jeg nyder det. Saga er et naturbarn. Stik næsen i fissen på hende, og hun dufter ikke af parfume. Hun afgiver en sjælden duft af menneske – af hun-menneske. Og igen, hvad med alle hårene? – Jeg slikker på dem, jeg sutter på dem, jeg lader mit mundvand løbe ud over dem, og med min tunge prøver jeg at hente Saga’s safter op fra hendes skede.

Nu kan det måske være på tide med en bedækning. Man glider ubesværet ind i den velsmurte fisse, og Saga giver søde lyde fra sig. I denne position kan vi nyde hinanden rigtig længe, - jeg skriver ”nyde hinanden” – min nydelse kan jeg garantere for, og skulle man tænke sig, at Saga’s ”nydelse” skulle være simuleret, er hun i hvert fald overbevisende. – Læg tvivlen bort: Saga elsker sex!

Rækken af mulige stillinger behøver vi ikke remse op, Saga er med på dem alle - positivt interesseret, - og  skulle du få en pludselig lyst til at stikke pikken langt ned i halsen på Saga, så bed hende om det. Hun vil som en selvfølge gøre sit bedste for demonstrere også denne øvelse.

Brug tid på Saga. Det skal ikke være et gennemløb af terrænbanens forhindringer på tid. Vær selv nærværende, og fornem mulighederne med Saga for hånden – og for munden – og for pikken – og for hele dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en fantastisk anmeldelse. Jeg kunne godt lide detaljen med at træde tilbage og betragte pigen, det er også selv noget, jeg tit gør :)

 

Du har kommet der i et par år, skriver du, og på hendes profil, står der, at hun er 22 år.
Det vil sige, at hun var 20, da du begyndte at komme hos hende - Nu tænker jeg, er minimumsalderen ikke 21 for GP på klinikker?

 

Det er ikke møntet på dig - overhovedet - udelukkende tænker jeg på om hendes alder er sand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Meget velskrevet anmeldelse Pigeforsker. Jeg besøgte selv Saga for en 3-4 år siden og kan sagtens nikke genkendende til det du skriver. Saga er tilsyneladende stadig en dejlig pige som er et besøg værd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

- Nu tænker jeg, er minimumsalderen ikke 21 for GP på klinikker?

 

 

 

Ikke iflg loven. Klinikker kan lave deres egne regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Det er godt at der er andre end mig som kan lide hår på kussen. Selv om jeg nemt forfalder til unge piger, så skal det ikke være børn. Pigebørn har ikke hår på kussen. Jeg ved godt det er mode at blive barberet for neden, hvilket jeg har aldrig forstået. Er det drømmen om evig ungdom eller frygten for naturlig skønhed. Selv om vi har forskellige idealer har jeg aldrig forstået den hårløse kusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke så stor en fan af behårede kusser. Jeg kan bedre lide glatte fisser :D

Men det var en dejlig anmeldelse i et fantasifuldt og respektfuldt sprog! Måske den bedste anmeldelse jeg har læst?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en virkelig god anmeldelse med nerve. En slank lækker pige med hår på fissen er også et sjældent og spændende emne.

Den mest fængende anmeldelse jeg har læst på det seneste på grund af sprog og skrivestil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god anmeldelse. 

Lige for tiden er der alt for mange der bare skriver to linjer, eller bruger et sprog der indikere at de næsten var alene i lokalet.

Pigen bliver ofte beskrevet som et værktøj eller væske reservoir, istedet for som dig at beskrive hende som en individ. En partner i den oplevelse du har haft.

 

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt - en GP med kønsbehåring... Måske vi skulle starte en tråd - med dette emne  ;)

De er svære at finde...

 

Lidt ærgerligt at der skal 1½ - 2 x moms på alderen... 

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag letade efter Saga på Cassiopeiastars hemsida men hon finns inte längre med i deras katalog. Är det någon som vet vart hon tagit vägen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 1 time siden:

Jag letade efter Saga på Cassiopeiastars hemsida men hon finns inte längre med i deras katalog. Är det någon som vet vart hon tagit vägen?

Jeg tror desværre, at vi må konkludere, at ingen ved, hvor hun er blevet af. Da Cassiopeia for et års tid siden var lukket (på grund af lidt indre splid?), forsvandt Saga, og hun dukkede ikke op igen. Vi er vist en del som savner hende Jeg har ved lejlighed spurgt andre piger, jeg har mødt på Cassiopeia, - piger som har arbejdet sammen med Saga - men de giver samme fortælling. Saga har forladt flokken af dejlige glædespiger. Godt man nåede at lære hende at kende og fik kneppet så meget med hende, at fornemmelsen og duften  af hende stadig sidder i en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...