Hop til indhold
Guest stump

ThaiOaser kører igen....

Recommended Posts

Guest stump

Hejsa. For tre fire uger sigen, lavede vi en forbedring af af thaioaser. Vi udskiftede det første layout af thaioaser net med et nyt og mere brugervenligt, og ikke mindst nemmere at arbejde med her, i "redaktionen".

 

Uventet viste det sig, at det nye layout/ template var meget følsomt, overfor kvaliteten de rå tekster, som blev sat ind. Det gav nogle "Sjove" forsider, plus enkelte kategoriforsider, som var ude af balance.

 

Som jeg har skrevet tidligere, var jeg udsat for en ulykke (den 23 novenber 2014,) og det er først den sidste uge eller to, at hjernen og fingerspidserne for alvor har villet samarbejde. Udover problemer med en siden, problemet er væsentligt, indrømmet, og vi beklager det meget, men desværre står ikke 20 M/K klar til at hjælpe til,  :-P  når det går galt i trafikken. Du ved, Bum bum, op i luften, og ned på asfalten med et smask. :???:

 

Kort tid inden ulykken, havde vi startet en side på engelsk thaioasis.net , og mens jeg stadig var præget af ulykken, gav det gamle system/ template på thaioaser.net så store daglige problemer, at det, som allerede forklaret, blev skiftet ud. Med uventede konsekvenser. Problemerne blev endelig (stort set) løst tirsdag aften.

 

Thaioaser.net beklager problemerne, og takker for støtten/ interessen, gennem de sidste par år, og specielt i den "sjove" periode her de sidste uger. Siden har stadig et rimeligt stort antal besøg, hver eneste dag. Nogle dage flere end andre. Men sådan er brugerugen på denne type sider, som med EG, præget af "gode" og "dårlige dage."

 

PS! Der kan stadig være "småting" i opsætning osv,, men de bliver klaret de næste dage. Velkommen tilbage til thaioaser.

 

God uge til alle.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I morgen kommer der så en historie om mit firma. Jeg kunne nemlig godt bruge lidt flere klik. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I morgen kommer der så en historie om mit firma. Jeg kunne nemlig godt bruge lidt flere klik. :(

 

Jeg anerkender dine romantiske bobler, og at jeg har forsøgt at prikke et par stykke af dem ud i intetheden. Du skriver stort set kun negativt om mig, kører du på mig lige nu?

 

Sidst var det, at du mente at jeg søgte besøgende ved at lave indlæg på EG. Det var derfor jeg skrev på EG. Århuselsker, hvad er der sket med din hukommelse? Jeg har ikke kun forsøgt at fange læsere fra EG. Jeg var i de fleste af mine 600 til 700 indlæg på EG været banden, som andre har kunnet spille op imod. Jeg brugte tid på noget, jeg havde fået meget mere ud af, hvis tiden blev brugt på mine egne ting, på mine egne sites.

 

Og der er vel også en del, som har lært en del om "System Thailand/ Kultur Thailand". Jeg får personlige beskeder om folk, som vil vide mere. De er ikke så gode til at melde tilbage, om tipsene fungerede, men der er folk som jeg kan bruge det jeg lave alle. Ikke til alle. Man kan ikke gøre alle glade. Du har valgt at forsvare dig selv, dine prostituerede, som kun bruger tid på dig fordi du betaler dem, jeg køber ikke sex, men det er ikke det eneste emne jeg skriver om.

 

Tråden her er et svar på endnu et af dine angreb.Der er et link til tråden hvor du atter hakker til mig, uden at ude noget som andre kan have glæde af, ud over romantikerbanden, og få andre. i denne tråds start. Endnu en gang er denne tråd startet. fordi jeg vil tjene penge via EG.

 

Du skriver at du vil reklamere for din forretning, som jeg gør. Derved vil jeg påstå, at du ikke ved meget om Google søgemaskiner, henvisninger fra andre sitets via læsere som synes at det jeg skriver her og der, opfylder et eller andet hos dem.

 

Henvisningerne fra EG til Thaioaser, brugere hos EG som bruger mine links, er under 2% i det daglige. Jeg har andre steder, hvor fra jeg får læsere, men langt hovedparten af mine læsere kommer fra søgemaskinen Google, som EG næsten helt sikkert har samme system med gæster, de kommer fra google, er mit simple gæt.

 

(Jeg er med i EG fordi jeg normalt ikke har mulighed for at diskutere EGs emner. Og med den store interesse der er for thaikvinder her, kan jeg simpelthen give andre noget, som andre ikke gør. Jeg tror at der er brugere her, som ved mindst ligeså meget om emnet Thailand, prostiton, menneskehandel, osv som jeg, men de skriver bare ikke som mig. Det kan jeg vel dårligt bebrejdes.

 

I dit indlæg som jeg citerer, nævner du ikke baggrunden for problemer med Thaioaseer.net med ét eneste ord.

 

Jeg har været syg efter en ulykke. Med knoglebrud og aller værst, en alvorlig hjernerystelse. Er det virkelig ikke værd at kommentere. A la "Åh så forstår jeg bedre. Godbedring"? I stedet for at hakke til mig.

 

PS! Hvis du ikke havde skrevet dit indlæg om, at jeg ikke kunne passe alle de sites jeg har havde jeg ikke startet denne tråd. Forstå det dog.

 

PS2! Pas på dine romantiske balloner, så jeg ikke prikker dem i stykker. :grin:

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det må du undskylde.

Jeg havde helt glemt du ikke kan fange humor og ironi.

Jeg ironiserede over dit indlæg fordi jeg ikke rigtig tror det interesserer nogen af forums læsere hvilke tekniske problemer du har haft med din side. Vi er blot interesserede i hvad der står på de forskellige internet sider, ikke i hvordan det er kommet til at stå der!

Det undrer mig iøvrigt at du bruger så meget krudt på at skrive om din side i dette forum, set i lyset af at du kun får en forsvindende lille procentdel af dine besøgende herfra? Det undrer ligeledes at du gør det i "Generel debat". Vil du have vi skal debatere dine tekniske problemer?

Mit forrige indlæg, hvor jeg anførte det korrekte link, nu du ikke selv havde gjort det, var faktisk blot en hjælp. Dels til dig, dels til de der måtte have interesse i at læse historien. Den hjælp skal du sørme ikke takke for - og det har du da heller ikke gjort!

Det er dig der opfatter mine indlæg som hakkeri, det er de ikke ment som. Er man på et forum som dette, må man forvente modspil.

Mht balloner, så puntere du blot løs. Når du ikke kan finde flere, kan du give mig besked, så skal jeg puste nogle nye op til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aarhuselsker vil du tage Stump ved din side som Ægtemand? Og elske og ære ham til døden Jer skiller??

Og de levede lykkelig sammen til deres dages ende.

Snøft jeg får helt tårer i øjnene, hvor er det dog Romantisk :-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aarhuselsker vil du tage Stump ved din side som Ægtemand? Og elske og ære ham til døden Jer skiller??

Og de levede lykkelig sammen til deres dages ende.

Snøft jeg får helt tårer i øjnene, hvor er det dog Romantisk :-)

Har spurgt, men han vil ikke betale mig for det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes det er ganske fint at stump reklamerer for sin hjemmeside her på EG :)

Der er vist ikke nogen regler, der forbyder ham at gøre det så vidt jeg ved  :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til den, og du, kommer i topform igen.

 

Og tak for informationen, det er da rart at vide hvorfor tingene halter...

 

God bedring Stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Glæder mig til den, og du, kommer i topform igen.

 

Og tak for informationen, det er da rart at vide hvorfor tingene halter...

 

God bedring Stump

 

Tak til Titmand og FKK4ever for forståelse.

 

Jeg mener at det var Århuselsker, som påstod, at jeg havde for mange hjemmesider, til at jeg kunne passe dem. Derfor denne tråd hvor jeg forklarer den virkelige sammenhæng. At jeg har været ramt af et alvor trafikuheld, hvad det så medførte. Ud over knoglebrud fik jeg en meget alvorlig hjernerystelse. Det var grunden til at jeg ikke kunne reagere, da thaioaser.net begyndte at nedbryde sig selv, og at templaten blev skiftet ud. Den var mere følsom for kvaliteten af teksten, men jeg kunne dårligt nok ramme tasterne i den rigtige rækkefølge. Så jeg kunne ikke reagere før end for et par dage siden.

 

Om at reklamere. Jeg har ikke kun reklameret, ud af de 700 trådstarter eller indlæg, er der måske 25 eller ja, jeg ved ikke hvor mange, men et tal i den stil, som har en direkte henvisning til at læse videre på Thaioaser.net. Indlæg jeg har lavet, som ofte har skabt en debat,  som ledelsen og nogle af brugerne har haft glæde af. Mine kommentarer og trådstarter er ofte gået mod strømmen. Man kalder det normalt debat mellem uenige. Hvis man går langt ud, kan det kaldes ytringsfrihed, så længe det holder sig indenfor EGs fastsatte rammer. Jeg har aldrig fået en advarsel. Og ejeren har en enkelt gang støttet mig offentligt i en af de hede debatter.

 

Jeg holder meget af EG, skriver med flere medbrugere, jeg har slet ikke været så isoleret, som mange tror. Tag et kig mit antal af likes. Det er slet ikke så tosset, når man tænker på, at jeg aldrig har deltaget i de udvekslinger af likes, som næsten foregår mellem betalende kunder og prostituerede :grin:

 

Jeg forbliver medlem af EG hvis guderne vil, men fremover vil jeg i de fleste tilfælde kun kommentere og "reklamere" på www.ekstraguide.net Siden er pt ikke specielt aktiv, men lad os nu se. Klap i hænderne over min kommende pasivitet her på EG., hvis det er det du vil. Mit medlemskab af EG forbliver som det er, så længe ledelsen synes at det er godt nok. Til Jer andre er jeg som skrevet fremover at finde hos www.ekstraguide.net og på ThaiOaser.

 

Til jer der mener at jeg altid skriver negativt om Thailand, er der en mand i det vidunderlige land, som først forsøgte at lokke en pige som gik tur med sin hund ind til sig. Da hun løb, voldtog han hendes hund i stedet. Den lille historie er på thaioaser i dag.  :-|  Har vi det ikke herligt.

 

Desværre var der ingen historier i dag om skønne thaikavinder der skærer pikken af deres utro ægtemand, og mider stumpen ud til hundene. Beklager meget. Men kommer tid, kommer råd. :grin:

 

 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trist at høre om dit trafikuheld, men dejligt at høre, at du er kommet ovenpå igen og har overskud til at være lidt humoristisk :)

 

Jeg vil læse din blog ved lejlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hejsa. For tre fire uger sigen, lavede vi en forbedring af af thaioaser. Vi udskiftede det første layout af thaioaser net med et nyt og mere brugervenligt, og ikke mindst nemmere at arbejde med her, i "redaktionen".

 

Uventet viste det sig, at det nye layout/ template var meget følsomt, overfor kvaliteten de rå tekster, som blev sat ind. Det gav nogle "Sjove" forsider, plus enkelte kategoriforsider, som var ude af balance.

 

Som jeg har skrevet tidligere, var jeg udsat for en ulykke (den 23 novenber 2014,) og det er først den sidste uge eller to, at hjernen og fingerspidserne for alvor har villet samarbejde. Udover problemer med en siden, problemet er væsentligt, indrømmet, og vi beklager det meget, men desværre står ikke 20 M/K klar til at hjælpe til,  :-P  når det går galt i trafikken. Du ved, Bum bum, op i luften, og ned på asfalten med et smask. :???:

 

Kort tid inden ulykken, havde vi startet en side på engelsk thaioasis.net , og mens jeg stadig var præget af ulykken, gav det gamle system/ template på thaioaser.net så store daglige problemer, at det, som allerede forklaret, blev skiftet ud. Med uventede konsekvenser. Problemerne blev endelig (stort set) løst tirsdag aften.

 

Thaioaser.net beklager problemerne, og takker for støtten/ interessen, gennem de sidste par år, og specielt i den "sjove" periode her de sidste uger. Siden har stadig et rimeligt stort antal besøg, hver eneste dag. Nogle dage flere end andre. Men sådan er brugerugen på denne type sider, som med EG, præget af "gode" og "dårlige dage."

 

PS! Der kan stadig være "småting" i opsætning osv,, men de bliver klaret de næste dage. Velkommen tilbage til thaioaser.

 

God uge til alle.

Hej Stump.

 

Beklager selvfølgelig dit uheld.

Jeg håber snart, du kommer på toppen igen, så har jeg en STOR bøn til dig. Thai-Oaser er stort set uanvendeligt til noget som helst, hvis man da ikke lige søger oplysninger, der er 2-3 år gamle!!.

Mange af steder, der er annoncer for er lukkede, så en gennemgribende revision vil være stærkt ønskelig.

For længere tid siden har jeg været en god bruger af Thai-Oaser.

 

Med hilsen om god bedring fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump.

 

Beklager selvfølgelig dit uheld.

Jeg håber snart, du kommer på toppen igen, så har jeg en STOR bøn til dig. Thai-Oaser er stort set uanvendeligt til noget som helst, hvis man da ikke lige søger oplysninger, der er 2-3 år gamle!!.

Mange af steder, der er annoncer for er lukkede, så en gennemgribende revision vil være stærkt ønskelig.

For længere tid siden har jeg været en god bruger af Thai-Oaser.

 

Med hilsen om god bedring fra Aalborg

 

Hejsa Aalborg!

 

Uheldet er fortid, men tak for dine gode ønsker! :-P

 

Problemet med de mange lukninger og ejerskift / navneforandring... Du har ret et stykke ad vejen. Jeg gør hvad jeg kan, og det bliver bedre. Lige nu har thaioaser.net ca 900 artikler om relaterende emner, plus omtaler af massageklinikker. 

 

Siden besøges, og kører godt. På trods af de problemer, du piller ved.

 

Langt de fleste brugere på thaioaser.net , kommer via google søgemaskinen.

 

Det pudsige er, at den blog hvor jeg prøvekørte idéen med klinikomtaler, stort set er urørt gennem de sidste par år, men den har alleligvel hundredvis af besøgende dagligt.

 

Hvis du, og andre, finder fejl på thaioaser.net vil det være lækkert, hvis i sender en mail. jeg tror at jeg i de femseks år jeg har arbejdet med det samlede projekt, har hørt fra to klinikker, og fra tre til fire brugere.

 

Men jeg følger med i branchen så meget jeg har tid til. Lige nu bruger jeg meget energi på at få nye omtaler med. I februar satte jeg rigtigt mange klinikker på, jeg tror det løb op i ca 120 nye omtaler på en måned..

 

Ok. Tak for dine kommentarer. Jeg vil prøve at gøre mere for at holde listen mere aktuel end den allerede er. :-P  :-P  :-P

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...