Hop til indhold

Recommended Posts

Der skrives meget om Ratree og pigerne dér - det meste er kun god læsning. Jeg vil bidrage kort her.

Mit første besøg - stærkt animeret af Jeres gode anmeldelser. Havde ikke valgt pige, på vej ind ad døren mødte jeg Nina som spurgte om jeg havde bestilt tid hvilket jeg kunne bekræfte, hun troede jeg var en anden, men sagde hun hellere ville massere mig! Hun er meget smilende og serviceminded, hurtigt også meget på da jeg bestilte B2B, grinede meget og var det meste af tiden meget obs på hvordan jeg havde det. Selve massagen var virkelig god, hendes fantastiske bryster med de lige så fantastiske brystvorter blev flittigt brugt over hele kroppen, endte med en kort blanding af BJ og HJ med lidt indvendig massage......!

Minus at jeg ikke fik lov at røre Nina's herligheder (sagde hendes menstruation ikke var slut), Vi var i bad sammen meget stresset, da næste kunde kom men vi badede fik hun lige at vide gennem døren. Ind på værelset i en fart. mens jeg fik tøjet på var Nina i fuld gang med at gøre sig klar til næste kunde, virkede ikke helt ok syns jeg.

Tror jeg vælger Ratree næste gang, vi det være en go idé ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skriver du : ANNI HOS RATREE når du blev behandlet af NINA ?????? Jeg mener du skulle havde valgt ANNI, da hun er en dejlig voksen kvinde, som kan sit håndværk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår heller ikke navne forvirringen - Sorry måske fordi der lå et indlæge lige før med "Anni" i titlen. Ingen tvivl om at det var Nina. Måske tar jeg dit råd om Anni næste gang - tak for det:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skriver du : ANNI HOS RATREE når du blev behandlet af NINA ?????? Jeg mener du skulle havde valgt ANNI, da hun er en dejlig voksen kvinde, som kan sit håndværk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til 1955

Nej endnu ikke, men vil besøge ANNI i den kommende uge, men har da tænkt mig at prøve Ratree inden for den nærmeste tid, efter alle de gode anmeldelser af brødrene her.

God fornøjelse hvis du vælger ANNI, du bliver forhåbentlig ikke skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...