Hop til indhold
Pallemand

Sugarbabes.dk

Recommended Posts

Hej Alle,

 

Jeg har netop meldt mig til på denne side, ville høre om nogen havde nogle erfaringer med siden i det hele taget.

og evt. med jyske piger mere specifikt - tænker ikke i skal udlevere nogle, men hvis i har haft gode oplevelser, og gerne vil dele, så måske et profilnavn, så kan jeg selvfølgelig selv tage kontakt.

Håber nogle har lidt gode erfaringer at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer. Prøvede et 3-dages medlemskab, hvilket gav mig kontakt til en lækker kvinde, som bare gerne ville have noget pik af en lækker mand, uden nogle forpligtelser... Det kunne jeg hjælpe med og derfor er jeg ude igen - tror dét skrald kostede mig 29,- ekskl. kørsel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skriv PM, jeg har mødtes en del derinde fra. ps kun fra jylland

Redigeret af Charlie35

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun gode erfaringer. Prøvede et 3-dages medlemskab, hvilket gav mig kontakt til en lækker kvinde, som bare gerne ville have noget pik af en lækker mand, uden nogle forpligtelser... Det kunne jeg hjælpe med og derfor er jeg ude igen - tror dét skrald kostede mig 29,- ekskl. kørsel :smile:

 

29 kroner for et skrald phisse.

Det må da være rekorden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv PM, jeg har mødtes en del derinde fra. ps kun fra Jylland

 

Jeg har skrevet PM til dig Charlie. Du må gerne dele information med mig i PM tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet PM til dig Charlie. Du må gerne dele information med mig i PM tak.

 

 

Og det skal vi andre absolut delagtiggøres i  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og det skal vi andre absolut delagtiggøres i  :cry:

 

Det sker selv for erfarne brugere at de kommer til at skrive i en tråd, at de har sendt en PM til en anden bruger, men det gør det selvfølgelig ikke mindre forkert af den grund :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej,

 

tilføjelse til ovenstående, jeg udlevere ikke kontakt oplysninger til pigerne derinde. I må selv kontakte dem. Det jeg er behjælplig med er på forespørgsel til en konkret profil. Der er fake profiler derinde som kun vil sælge billeder og det er ikke af dem selv, det er nemme at se. Der er profiler der kun er ude på at narre penge ud af dig, de kan være mere vansklige jeg har dog lade mig snyde et par gange. Der er profiler der lover alt, men ikke overholder det. Der er profiler der er efter min mening er seriøse af dem har jeg både haft gode og dårlige oplevelser med. 

 

Opsumering, jeg svare kun på konkrete profilnavne og i forhold til ovenstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer. Prøvede et 3-dages medlemskab, hvilket gav mig kontakt til en lækker kvinde, som bare gerne ville have noget pik af en lækker mand, uden nogle forpligtelser... Det kunne jeg hjælpe med og derfor er jeg ude igen - tror dét skrald kostede mig 29,- ekskl. kørsel :smile:

 

Hvad har du brugt 29 kr. på haha :P kondomer ???

 

Hvis du ikke har betalt noget har du ikke mødt en ægte sugarbabe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad har du brugt 29 kr. på haha :P kondomer ???

 

Hvis du ikke har betalt noget har du ikke mødt en ægte sugarbabe :lol:

 

Hvad ved du egentlig om det Nille. 

Du kender, da vist intet til sugarbabes, så vidt vides.. Eller gør du ? 

Jeg troede kun du bevægede dig rundt i FKK-miljøet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...