Hop til indhold

INEZ - Gentlemenshouse

Featured Replies

Skrevet

Var forbi INEZ efter en våd tur i byen med drengene.

Det var en meget hurtig beslutning vi tog med gutterne, ikke nogen planlægning overhovedet, ret impulsivt hehe.

Bliver lukket ind af INEZ hvorefter pigerne i huset kommer ud i entren som man kan se og udvælge.

Syntes ikke der var noget specielt over disse piger end INEZ, som ikke er smuk men har et kønt ansigt men en meget fræk krop, slank og kun højere end mig med de lange stileter hun havde på :)

Jeg kommer ind til elskovsreden ,hvor jeg får et menukort hvorpå de forskellige ydelser stå mv.

Vi aftaler en time 1200 og 200 ekstra for endten en lille quickie eller noget Mega. Lægger 1400 kr op på kommoden hvor vi forhandler.

Ud af tøjet og op på sengen hvor det bliver til et blow som hun sagtens kunne gøre bedre, ellers

var det en omgang missionær som var ganske nice, hun virkede ret stram for en glædespige at være og det var lækkert. Hun stønnede meget lavt og virkede slet ikke som en del af "sælger pakken", meget naturligt - tror hun nød det for at være ærlig.

Da jeg var færdig i min brændert kunne jeg simpelthen ikke mere :) og måtte komme videre hjem ad. Imens jeg kommer i tøjet kommer hun tilbage og siger, du skal betale for 30 min og her er dine resterende 600kr. - dem havde jeg helt glemt alt om!! 

Alt i alt en ok oplevelse, som jeg gerne vil prøve at udleve igen - dog i 100% ædru tilstand :)

Pæn pige, flotte former og en ærlig østeuropæer! thumbs up!

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!portfolio/c118y

Skrevet

Det må siges at være godkendt, flot af Inez, når man tænker på du nok har lugtet fælt af sprut 

Skrevet

Hehe pacer, ja det må man sige :)

Skrevet

Generelt synes jeg også det er søde og ordentlige piger på stedet. Jeg er helt tryg ved at besøge dem.

Selvfølgelig med forbehold for enkelte "rådne" æg.

Jeg har haft en del favoritpiger gennem årene, både der og på deres tidligere adresser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.