Hop til indhold
Plaskeren

Angelina - seductiongirls

Recommended Posts

Jeg vidste jeg havde set hende før !! Hvis hun er 21 år nu så begik jeg noget ulovligt i 2012. Jeg har fundet min gamle note fra 25/8 2012 på VL

Den lyder som følger:

"Angelina, Cassiopeiastars. Umiddelbart en jeg normalt ville gå udenom. Hun er simpelthen for ung til mig. Hun er i begyndelsen af tyverne og jeg kunne være hendes far. Det tænder jeg ikke på. Og så kan man ret tydeligt se at hun ikke har verdens mest ægte bryster men hun er meget høj, jeg var lige i nærheden og der var ikke andre på vagt og blodet var løbet væk fra øvre hjernen. Det blev en overaskende god oplevelse. Hun er ret lækker og smuk, bortset fra hjulpne bryster som jeg aldrig helt kan vende mig til, hun sutter rigtig godt og længe, og så er hun ikke så tom i hovedet som tøser i den alder kan være ( jeg er jo tommere end de er når jeg besøger dem men det er jo af andre årsager ;-)) "

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vidste jeg havde set hende før !! Hvis hun er 21 år nu så begik jeg noget ulovligt i 2012. Jeg har fundet min gamle note fra 25/8 2012 på VL

Den lyder som følger:

"Angelina, Cassiopeiastars. Umiddelbart en jeg normalt ville gå udenom. Hun er simpelthen for ung til mig. Hun er i begyndelsen af tyverne og jeg kunne være hendes far. Det tænder jeg ikke på. Og så kan man ret tydeligt se at hun ikke har verdens mest ægte bryster men hun er meget høj, jeg var lige i nærheden og der var ikke andre på vagt og blodet var løbet væk fra øvre hjernen. Det blev en overaskende god oplevelse. Hun er ret lækker og smuk, bortset fra hjulpne bryster som jeg aldrig helt kan vende mig til, hun sutter rigtig godt og længe, og så er hun ikke så tom i hovedet som tøser i den alder kan være ( jeg er jo tommere end de er når jeg besøger dem men det er jo af andre årsager ;-)) "

Mange tak for den yderst positive anmeldelse, på trods af at jeg normalt ikke er typen der lander i dit kikkertsigte ;) nu er det jo desværre efterhånden reglen fremfor undtagelse at snyde en smule med alderen i denne branche. Hvis jeg skriver 22 så tror folk straks at jeg er meget ældre end hvad jeg egentlig er, så jeg forbliver ydmygt på 21 for en lille stund endnu :) Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er en magisk grænse imellem 21 og 22 år. Hvis en pige skriver at hun er 22 år, så regner jeg med at hun er i 30'erne.

Det håber jeg da ikke :D bliver jeg nød til at snyde og skrive 21 fra nu af?

Har faktisk engang besøgt en der sagde "undskyld, jeg troede du var ældre" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er den barske virkelighed, Ida. Hvis du ikke lyver groft om din alder, så tror kunderne at du er ældre, end du er. Er du ny i gamet?

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hidtil har "22" betydet sidste halvdel af tyverne, "23" har været 30+. Surt hvis pigerne og klinikkerne nu begynder at lyve endnu mere end de allerede gør. Man kan gå igen, men det er stadig spild af vores tid. Og drop nu bare de sædvanlige dårlige undskyldninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...