maximus 267 Skrevet 12. Januar, 2015 Var i går aftes en tur forbi Sydhavnen og Sumiko, http://daisyclub.dk/sumiko havde tid. Det er hende på billederne, ca 25-33 år, hun sagde 25 . Dejlig pige,smilende og tysktalende. Jeg bestilte en time til 1300,- Jeg blev sendt i bad, det er en god ide at tage et bad inden fornøjelserne også selvom jeg havde badet hjemmefra de bliver glade for det og der går ikke noget af mig at sørge for de ved man er helt ren. Hun smuttede ud med pengene og da hun kom tilbage smed hun den silkesag hun havde på. Her åbenbarede sig en herlig krop lige efter min smag, godt med former og et par rigtig flotte bryster, en stor c-skål vil jeg tro. Jeg prøvede ihærdigt at afsløre snyd med brysterne men nej , de er som hun udtrykte det `ganz natürlich,keine silicon De asiatiske piger kan nogen gange godt mangle lidt i former men her var der rigeligt og hun var dejlig fast alle steder. Vi hyggede os gevaldigt og hun er på ingen måde, overhovedet ikke, berøringsangst. Et lille minus, da vi startede vil jeg tro hun var tæt på orgasme,sådan lød det da og da jeg er ca dobbelt så gammel som hende og vi havde været i gang ca 20 sekunder gik jeg ud fra der var en smule skuespil lige der :wink: Nu valgte jeg at overhøre det og gjorde det til en lille mission at få de rigtige lyde frem, og ja, efter en heftig gang fransk til hende var der dømt blanke øjne og noget mere naturlige lyde. Det vil så sige ,det jeg kunne høre for hendes lår det ihærdigt prøvede at klemme hovedet sammen på mig. Hæ hæ , æææælsker når det lykkedes. Herefter fransk til mig , lidt for hårdt til mig men jeg kunne jo bare havde sagt det til hende at jeg mere er til det bløde bj. Herefter på med kondom og vi var så hele vejen rundt, hun er meget stram, så det tog lidt tid og forsigtighed i starten men derefter gik det det fint og der var ingen problemer , heller ikke når der blev gået lidt til den. Regn ikke med at kunne give den gas fra starten af, hun skal varmes godt op, så stram er hun men derefter var det rigtig godt Masser af kys undervejs og jeg havde det herligt. Efter et bad og masser af søde tyske gloser var jeg ude igen efter ca 1time og 15-20 minutter Fik jeg skrevet hun er dejlig Gentagelse , yes 100 % fra min side, hun er her en måneds tid 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 13. Januar, 2015 Lyder dejligt. Asiater med former og lækre bryster får mig helt op og ringe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 13. Januar, 2015 Dejlig anmedelse. Såg du de andre pigerne där också? Är alla tre alltid på vagt eller hur funkar det där? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 13. Januar, 2015 Hvordan de arbejder ved jeg ikke , jeg mødte kun Daisy som er den samme som Lucy der tidligere var i Gormsgade Jeg har lavet en anmeldelse af hende sidste år men kan ikke finde ud af at linke her fra mobilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 13. Januar, 2015 Jeg har lavet en anmeldelse af hende sidste år men kan ikke finde ud af at linke her fra mobilen Er det denne, det sidste eventyr -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 13. Januar, 2015 Jeps , takker for assistancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 13. Januar, 2015 Og det var jo så åbenbart ikke det sidste eventyr Godt jeg skrev vol 1 haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steff 0 Skrevet 15. Januar, 2015 Besøgte Den pige som kalder sig Daisy i mandags ved middagstid og fik en helt fantastisk og indlevende behandling, kan varmt anbefales. Har i øvrigt besøgt Daisy Club flere gange og er altid gået derfra med en god oplevelse. det er lige fra modtagelsen og til man forlader stedet, mit fremtidige stamsted, helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg