Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved om forretningen stadig er åben på Kildevej og tilbyder, hvad de plejer - eller er der kommet ny stil i 2015? :-)

Hvis der stadig er åben med sædvanligt menukort - hvem kan man mon så møde, hvor gamle er pigerne og hvordan ser de ud...

Hvis der er nogen, der har svaret, lover jeg en opdateret anmeldelse (min første) efter mit besøg...

The Dude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde booket en tid sidst i November, men da jeg ankom til adressen sad der et skilt på døren, at pigens mor var død og at hun var taget tilbage til Thailand. Siden har jeg ikke hørt noget om stedet, men jeg har heller ikke prøvet at kontakte dem ! Synes du skal prøve at ringe og høre om stedet stadig har åbent !

Del dette indlæg

Link til indlæg

ifølge deres hjemmeside så skulle der været åbnet siden den 4-1-2015 da jeg har set der har været lukket før jul

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yep - det var oplysningen om åben fra 4/1/2015, der fik mig til at tøve... :-)

Er der mon nogen det har været på besøg hos Jasmin i det nye år og kan oplyse om det stadig er samme menukort - samt fortælle lidt om pigerne på stedet - alder og udseende...

Takker

The dude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi forleden dag. Stadig samme sted. Indgang omme bagved i kælderen.

Blev modtaget af to thai'er. En på ca. 30 og en på ca. 50 år.

En meget kedelig oplevelse. En madras på gulvet, køligt lokale og så trak jeg den ældre thai.

Og nej desværre intet tilbud om hj.... Kommer der ikke igen...

Redigeret af RookieCookie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej ikke før der kommer pænere piger i huset - trak også en nitte ......prøv wattana istedet , sidst jeg var der for ca.3 uger siden havde hun ok sød pige som gerne ville tages på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...