the dude 3 Skrevet 12. Januar, 2015 Nogen der ved om forretningen stadig er åben på Kildevej og tilbyder, hvad de plejer - eller er der kommet ny stil i 2015? Hvis der stadig er åben med sædvanligt menukort - hvem kan man mon så møde, hvor gamle er pigerne og hvordan ser de ud... Hvis der er nogen, der har svaret, lover jeg en opdateret anmeldelse (min første) efter mit besøg... The Dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg havde booket en tid sidst i November, men da jeg ankom til adressen sad der et skilt på døren, at pigens mor var død og at hun var taget tilbage til Thailand. Siden har jeg ikke hørt noget om stedet, men jeg har heller ikke prøvet at kontakte dem ! Synes du skal prøve at ringe og høre om stedet stadig har åbent ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 12. Januar, 2015 ifølge deres hjemmeside så skulle der været åbnet siden den 4-1-2015 da jeg har set der har været lukket før jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 12. Januar, 2015 Yep - det var oplysningen om åben fra 4/1/2015, der fik mig til at tøve... Er der mon nogen det har været på besøg hos Jasmin i det nye år og kan oplyse om det stadig er samme menukort - samt fortælle lidt om pigerne på stedet - alder og udseende... Takker The dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 19. Januar, 2015 Prøv at kontakte hende .... Jeg fik svar om hun var i Thailand indtil nytår ....send evt. SMS til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RookieCookie 17 Skrevet 27. Februar, 2015 (edited) Var forbi forleden dag. Stadig samme sted. Indgang omme bagved i kælderen. Blev modtaget af to thai'er. En på ca. 30 og en på ca. 50 år. En meget kedelig oplevelse. En madras på gulvet, køligt lokale og så trak jeg den ældre thai. Og nej desværre intet tilbud om hj.... Kommer der ikke igen... Redigeret 27. Februar, 2015 af RookieCookie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 27. Februar, 2015 Nej ikke før der kommer pænere piger i huset - trak også en nitte ......prøv wattana istedet , sidst jeg var der for ca.3 uger siden havde hun ok sød pige som gerne ville tages på :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg