Kammerjunkermand 29 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej drenge Jeg skal et smut til det jyske onsdag og vil gerne have nogle gode adresser på bordeller. Jeg søger slanke europæiske piger max 40 år. Prisen er ikke så afgørende, men der skal være rent og pænt. Gerne hvor man kan bestille tid. Kan I give mig nogen gode adresser på de lækre piger. Tak fra Kammerjunkermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Berideren 25 Skrevet 12. Januar, 2015 Haderuppigerne kan helt klart anbefales, ligger imellem Viborg, Holstebro og Herning. Diskret sted, flotte danske piger. www.haderuppigerne.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 12. Januar, 2015 Brenda i daugbjerg hvis du kunne tænke dig en sød og blid pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 12. Januar, 2015 Privatdiskret.dk super flotte unge danske piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14056 Skrevet 12. Januar, 2015 Søg ellers inspiration her: Men ellers vil jeg også anbefale: http://www.privatdiskret.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 29 Skrevet 14. Januar, 2015 Takker for svar, drenge. Min kunde aflyste mødet, så jeg har noget tilgode...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg