Hop til indhold
DJX

Sandra og DJX [Privat-Diskret.com]

Recommended Posts

Sandra - http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

Det er altid lidt spændende hvad der egentligt gemmer bag pigernes billeder. Så det var med hjertebanken jeg bankede på døren hos PD denne kedelige grå og blæsende mandag. Sådan en mandaq hvor kroppen bare skriger efter forår og solskin. Døren gik op, og jeg var aldeles målløs. Hold nu op en smuk kvinde der stod foran mig og hun præsenterede sig heldigvis som Sandra. Jeg har i min tid scoret en del smukke kvinder i byen og besøgt et par GP'er, så jeg er lidt forvænt med smukke kvinder. Og Sandra går direkte direkte i min personlige top3 over lækkerhed. Hun har det sødeste smil og pænt ansigt, der minder mig om en gammel veninde fra da jeg lidt yngre. Jeg kan faktisk ikke præcist huske hvad Sandra havde på, var nok lidt forgabt over hvor lækker og sød hun var. Mener at det var en sort nederdel og selvsiddende stockings. Blev sendt i bad og der stod jeg og var lige nødt til at knibe mig i armen over hvilken gudinde jeg havde fået en aftale med, og nu bare stod og ventede på mig.

 

Vi fulgtes op på værelset og fik overstået de formelle ting. Blev straks bedt om at tage noget af tøjet af, og hun fulgte trop. Der stod hun foran mig kun iført de frække sorte selvsiddende stockings og smilede.

Wow wow wow, nåede at tænke et par gange. Sandras krop er aldeles veltrimmet, hold nu kæft en toptunet frækkert. Så blev jeg et sekund lidt nervøs, for det er efter min erfaring sjældent at så søde, smukke unge kvinder er til de vilde lege. Før jeg nåede at gøre den tanke færdig, havde Sandra taget teten og var gået igang med at gøre en vis ting endnu stivere. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm!

 

Jeg syntes at vi havde en ret god kemi, hun gjorde ihvertfald sit til at det blev en fantastisk formiddag. Vi var manegen rundt i de gængse stillinger, jeg fik det lige det jeg høfligt "pegede" på.

Alt var godt. Og jeg har et par ideer til et par ting jeg skal spørge hende om næste gang. For der bliver helt sikkert en næste gang, overvejer faktisk at tage en tur mere i eftermiddag. :mrgreen:

 

Hendes væremåde, udseende, personlighed, engagement og kemien scorer allesammen topkarakterer i min lille sorte bog.

Tak for tiden Sandra, og tak fordi resten af dagen nu føles som en solbeskinnet forårsdag. Jeg håber at vi snart ses igen... :wink:

 

 

10/10 - Absolut gentagelsesfare, med chance for personlig konkurs :mrgreen:

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hurtig tilføjelse, som jeg glemte i min skamrosen af gudinden Sandra.

Ved ankomsten, imens jeg talte med Sandra, kom Christinna ud i gangen på jagt efter en lille hund.

Så fik jeg lige sat ansigt på hende også, og hun er skisme også smuk. Wow.

Christinna blev lige rykket op på en klar nummer 1 over skønheder jeg ikke har besøgt, endnu... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give DJX ret.

Sandra er helt fantastisk.

Billederne på hjemmesiden er ikke de aller bedste.

Har booket en tid i aften og fantasien er gået i gang med at forberede besøget.

 

Jeg glæder mig :-P

Redigeret af Dicki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selvfølgelig enig med graeskgud80. DJX`s er helt reel og godt skrevet.

 

I aften besøgte jeg Sandra i en helt fantastisk time.

Det er en helt kanon oplevelse at få lov til at kysse og nusse Sandras lækre krop.

Sandra kan også nogle kanon triks som jeg virkelig elsker.

 

En oplevelse til top karakter som helt sikkert bliver gentaget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne på hjemmesiden er ikke de aller bedste.

 

Til gengæld er de ægte og ikke retoucherede.

 

 

Det var godt nok sødt skrevet, tusind tak! Jeg hyggede mig helt vildt og jeg håber du kom godt på arbejde:)

 

Det gjorde jeg. Fik endda en ny aftale i hus fordi kunden syntes at jeg var så glad og smilende. Hehe..

 

 

Tak for din gode og brugbare anmeldelse. Stedet er straks røget på min to-do liste :wink:

 

 

Velbekomme. Hvis man ikke har besøgt PD, så skylder man sig selv en tur derud.

Og deres nye domicil er så absolut diskret og hyggelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DJX skrev:

"Det gjorde jeg. Fik endda en ny aftale i hus fordi kunden syntes at jeg var så glad"

Du burde tage en snak med chefen, om ikke det bør være en rutine før et kundebesøg.

Og med Skat, om ikke det bør kunne trækkes fra som en nødvendig, arbejdsrelateret udgift :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har taget en snak med chefen, han er ikke så vild med ideen.

Dels bliver det dyrt i længden, dels er det fordi jeg selv er chefen og syntes at jeg laver for lidt. Tror jeg stramme mig lidt an før næste medarbejderudviklingssamtale med mig. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse, til den skønne Sandra :)

 

OG SANDRA: velfortjent anmeldelse, savner dig sgu, håber du har det godt, og er glad og smilende, som du altid var, da vi jobbede sammen, det savner jeg sgu  :(   Du er skøn og fortjener kun det allerbedste kram Tilde ;) ps. og Pas nu godt på dig

 selv!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter al den positive omtale af Sandra besøgte jeg hende i dag,

og hold da kæft..... som skrevet meget smukkere i virkeligheden.

En fantastisk smilede skønhed som har en gudekrop. Service i top.

Vi har aftalt at hun snart skal besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Sandra er satme en dejlig en ;) Største problem bliver hvis Christinna også er på vagt, umuligt at vælge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give jer ret.

 

I går blev sparegrisen (endnu engang) slagtet og Sandra besøgt.

Hun er kanon sød, total flot krop, et sødt ansigt og giver top service som jeg aldrig har oplevet hos andre.

Håber hun bliver i branchen lang tid endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så napper du da bare dem begge :smile:

 

Du siger noget der, men 2 kvinder af den kaliber ville næsten være for meget af det gode :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Sidst jeg knaldede hende hjemme hos mig, snakkede hun noget om hun skulle i gang med en uddannelse der gjorde at hun kom til at rejse en del

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...