Hop til indhold

Julia sexyclub

Featured Replies

Skrevet

Ville høre om der skulle være nogle som havd nogle erfaringer med Julia fra sexyclub i gladxase

Såsom om hun er til gfe eller ikke

Mvh bager

Skrevet

Är där någon som varit förbi Julia på Sexyclub och som kan berätta hur det var? Är hon dansk?

Skrevet

Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger.

Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere.

Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Fortfarande inget om Julia. Hon ser dejlig ut

Skrevet

Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger.

Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere.

Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer :-)

Ser I godt efter er de allerfleste Sexyclub billeder photoshoppede. Ikke voldsomt - men de er shoppede :-)

Venligst

French

Skrevet

Hej

Er der nogen, Der har fået besøgt Julia og kan berette lidt? (please)

Skrevet

Jeg var der i tirsdags. i kan roligt stå på. I vil ikke fortryde det. Jeg er i gang med at skrive mine oplevelser ned i lidt større sammenhæng, så om et par dage, tror jeg, vil den være her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.