Hop til indhold
bager

Julia sexyclub

Recommended Posts

Ville høre om der skulle være nogle som havd nogle erfaringer med Julia fra sexyclub i gladxase

Såsom om hun er til gfe eller ikke

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74

Är där någon som varit förbi Julia på Sexyclub och som kan berätta hur det var? Är hon dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger.

Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere.

Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger.

Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere.

Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer :-)

Ser I godt efter er de allerfleste Sexyclub billeder photoshoppede. Ikke voldsomt - men de er shoppede :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i tirsdags. i kan roligt stå på. I vil ikke fortryde det. Jeg er i gang med at skrive mine oplevelser ned i lidt større sammenhæng, så om et par dage, tror jeg, vil den være her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...