bager 92 Skrevet 12. Januar, 2015 Ville høre om der skulle være nogle som havd nogle erfaringer med Julia fra sexyclub i gladxase Såsom om hun er til gfe eller ikke Mvh bager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 19. Januar, 2015 Me to! Hvem vil oplyst noget om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 19. Januar, 2015 http://www.sexyclub.dk/girls/julia4/index.php En af de langbenede "tean-agere" fra sexyclub? Ikke endnu, men jeg har da stor lyst. Det er godt nok et dejligt bundt små-tøser, de har fået samlet der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 22. Januar, 2015 Är där någon som varit förbi Julia på Sexyclub och som kan berätta hur det var? Är hon dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger. Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere. Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 22. Januar, 2015 Hun er ca. 173 cm og 65kg så nok lidt soft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 10. Februar, 2015 Fortfarande inget om Julia. Hon ser dejlig ut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 10. Februar, 2015 Hører også gerne nærmere om Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 10. Februar, 2015 Det ligner jo ikke den mest risikobetonede satsning drenge - sexyclub er mig bekendt ikke kendt for at bruge Photo-shop, og lidenskabsløse piger. Hold jer ikke tilbage. Gi det et skud (eller 2) i stedet for at være bænkevarmere. Jeg holder mig til et par enkelte skønne piger i øjeblikket, så jeg kører ikke hele vejen til Gladsaxe og tjekker for jer Ser I godt efter er de allerfleste Sexyclub billeder photoshoppede. Ikke voldsomt - men de er shoppede Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 14. Februar, 2015 Hej Er der nogen, Der har fået besøgt Julia og kan berette lidt? (please) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 14. Februar, 2015 Jeg var der i tirsdags. i kan roligt stå på. I vil ikke fortryde det. Jeg er i gang med at skrive mine oplevelser ned i lidt større sammenhæng, så om et par dage, tror jeg, vil den være her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg