Hop til indhold
risko

Ny i spillet, hvor er jeres yndlingssteder?

Recommended Posts

Hej til jer andre fra Odense!

Jeg er ny i byen og ny på thai klinik. Så ville høre om I havde nogle gode anbefalinger?

Foretrækker selvfølgelig hvis pigerne er kønne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Ja ja, forskellige meninger er der jo nok af :shock:  .

Men det er noget vrøvl at sige der ikke er noget at anbefale, set med mine øjne og følt med min krop, både hvad angår selve massagen og den mere erotiske del.

Som volvodrengen skriver er der jo dem i brylle og så er der 123thai massage i odense http://123thaimassage.dk/

Ahh det med det kønne afhænger jo af øjet der ser og er man til de helt unge eller dem som er lidt ældre mm.

Der er absolut ingen grimme piger de to nævnte steder, jeg syntes de er super søde hver især hvad udsende angår og de masseger også udmærket alle, men jo lidt på hver deres facon.

Og begge steder er du sikker på ikke at blive snydt.

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle der ved hvem hende moni er? Synes jeg har set hendes navn en del gange herinde!!

Og nogle som ved om hun/ de andre piger Tilbyder græsk til ham og hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Hun er hos 123 thaimassage

VH

Nogle der ved hvem hende moni er? Synes jeg har set hendes navn en del gange herinde!!

Og nogle som ved om hun/ de andre piger Tilbyder græsk til ham og hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for inputsne!

Brylle er godt nok lidt længere ude af byen, men tak for svarene. Så er der lidt at arbejde med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes ganske enkelt at Moni ligner en træt gammel kone.....men igen....smag og behag er forskelligt.

Personligt synes jeg overhovedet ikke, at man kan kalde nogle af pigerne fra 123thaimassage eller i Brylle for decideret "kønne". Det nærmeste jeg kommer det må være Risa i Brylle.

Ae hos 123thaimassage er heller ikke en skønhed, men hun er en sjov kvinde, som er med på lidt af hvert.

Jeg ved godt, at det provokerer de faste kunder i Brylle, men jeg gentager gerne provokationen. De nævnte steder, som kombinerer massage med bordel-ydelser, er i min optik kun værd at besøge i mangel på alternativer på Fyn.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Ja men det da helt fin du har din mening, det er der da ingen som vil tage sig noget af , den kender vi jo .......

VH

Jeg synes ganske enkelt at Moni ligner en træt gammel kone.....men igen....smag og behag er forskelligt.

Personligt synes jeg overhovedet ikke, at man kan kalde nogle af pigerne fra 123thaimassage eller i Brylle for decideret "kønne". Det nærmeste jeg kommer det må være Risa i Brylle.

Ae hos 123thaimassage er heller ikke en skønhed, men hun er en sjov kvinde, som er med på lidt af hvert.

Jeg ved godt, at det provokerer de faste kunder i Brylle, men jeg gentager gerne provokationen. De nævnte steder, som kombinerer massage med bordel-ydelser, er i min optik kun værd at besøge i mangel på alternativer på Fyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...