gerog 9289 Skrevet 11. Januar, 2015 Hejsa Er der nogen som har erfaringer med denne frække 18-årige studine? Hun holder til på Nørrebro https://annoncelight.dk/showad/177173 Hun er i hvert fald meget fræk på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 11. Januar, 2015 (minimum 2.000 for en time). Det lyder dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Januar, 2015 Hejsa Er der nogen som har erfaringer med denne frække 18-årige studine? Hun holder til på Nørrebrohttps://annoncelight.dk/showad/177173 Hun er i hvert fald meget fræk på billederne Måske den samme? http://www.eroguide.dk/forum/user/18215-pikglad/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 11. Januar, 2015 Måske den samme?http://www.eroguide.dk/forum/user/18215-pikglad/ Det er et godt bud. Hun har i så fald fået en tattoo siden sidst, hvis man ska sammenligne hendes profilbilede med billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 11. Januar, 2015 ja og ny mailadresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry8 77 Skrevet 11. Januar, 2015 ja og ny mailadresse Ikke nødvendigvis. er hotmail.com ikke blevet ændret til outlook.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 11. Januar, 2015 Er hun 18 år som hun påstår ? Nogen der har erfaring med hende hidtil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 507 Skrevet 12. Januar, 2015 Måske den samme?http://www.eroguide.dk/forum/user/18215-pikglad/ Den profil du linker til der, har i hvert fald tidligere haft denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/156318 Sprogligt ligner de to annoncer hinanden meget. De vejer begge 55 kg, de har begge lånt en lejlighed på Nørrebro, prisen er den samme m.m. Så mon ikke det er den samme pige, og at hun er tættere på 25 end på 18. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PikGladPige 13 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Det er mig med annoncen . Jeg er 18 år, den anden annonce er en veninde som er stoppet med dette, men har hjulpet mig i gang med det her - derfor ligner de hinanden. Hun fortæller at dette forum er et sted hvor mange skriver om os piger, derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er - samt lover at lave en anmeldelse efterfølgende . Vil dog lige sige at jeg får mange henvendelser, sindssygt mange, så vil sige at jeg ikke kan garantere jeg får besvaret alle. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 12. Januar, 2015 @ PikGladPige Hej du Er det en betingelse, at man oplyser sit brugernavn på Eroguide ? Hvis ja: Hvorfor? Er det ikke nok at oplyse, at man har set dit tilbud her ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Det er mig med annoncen . Jeg er 18 år, den anden annonce er en veninde som er stoppet med dette, men har hjulpet mig i gang med det her - derfor ligner de hinanden. Hun fortæller at dette forum er et sted hvor mange skriver om os piger, derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er - samt lover at lave en anmeldelse efterfølgende . Vil dog lige sige at jeg får mange henvendelser, sindssygt mange, så vil sige at jeg ikke kan garantere jeg får besvaret alle. Se, det var da en positiv tilgang til tingene :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Det er mig med annoncen . Jeg er 18 år, den anden annonce er en veninde som er stoppet med dette, men har hjulpet mig i gang med det her - derfor ligner de hinanden. Hun fortæller at dette forum er et sted hvor mange skriver om os piger, derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er - samt lover at lave en anmeldelse efterfølgende . Vil dog lige sige at jeg får mange henvendelser, sindssygt mange, så vil sige at jeg ikke kan garantere jeg får besvaret alle. Ikke dårligt tilbud Håber man får muligheden for at besøge dig på et andet tidspunkt og ikke kun i morgen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Det er mig med annoncen . Jeg er 18 år, den anden annonce er en veninde som er stoppet med dette, men har hjulpet mig i gang med det her - derfor ligner de hinanden. Hun fortæller at dette forum er et sted hvor mange skriver om os piger, derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er - samt lover at lave en anmeldelse efterfølgende . Vil dog lige sige at jeg får mange henvendelser, sindssygt mange, så vil sige at jeg ikke kan garantere jeg får besvaret alle. Helt fint at give rabat til brugere herinde, men at lave det en quid pro quo aftale med krav om at love at lave en anmeldelse ? Er grunden til ønsket om brugernavn, så du kan punke eller blackliste dem der får rabat, og efterfølgende ikke laver en anmeldelse ? Betaling for at love/lave en anmeldelse er en slippery slope som jeg ikke synes Eroguide har behov for. Just my 0.02 $ worth francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 12. Januar, 2015 Ja det er da markedsføring der vil noget. Friskt initiativ og lækre billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 12. Januar, 2015 Nej, se det nu lidt positivt. Pigen gi'r lidt rabat for at få noget reklame. Det er vel rimeligt. samtidigt forpligtelser hun sig jo også til at levere en god oplevelse, for ellers får hun hug, det ved hun. det er en win- win! :0) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 12. Januar, 2015 Nej, se det nu lidt positivt. Pigen gi'r lidt rabat for at få noget reklame. Det er vel rimeligt. samtidigt forpligtelser hun sig jo også til at levere en god oplevelse, for ellers får hun hug, det ved hun. det er en win- win! :0) Hvis hun får dårlige anmeldelser, kan hun jo bare skifte profilnavn og ændre lidt på sine data Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 12. Januar, 2015 Ja, men det gælder jo begge veje :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 12. Januar, 2015 Fattar jag det rätt....är då PikGladPige debutant, eller har någon treffet henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg har en aftale i morgen, så skal jeg nok smide en anmeldelse op af pigen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg har en aftale i morgen, så skal jeg nok smide en anmeldelse op af pigen ... Det bliver interessant læsning. Håber hun for flere vagter i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PikGladPige 13 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Mange input på få timer . Dem jeg har snakket med om det her fortæller at rigtigt mange fyre kontakter dem, laver aftaler og så aldrig dukker op. Det med at folk sendte brugernavn var fordi jeg så tænkte det var lidt mere forpligtigende og på baggrund af det kunne jeg så give lidt rabat - vi kan sagtens sige at det med anmeldelsen ikke er et krav - havde ikke lige forestillet mig nogen kunne blive provokeret over det . Og ja, jeg er debutant, derfor vil jeg også på forhånd sige, at jeg måske kan melde fra, hvis jeg finder ud af ved de første besøg at dette ikke er mig - men det tror jeg nu at det er . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren fra kbh 23 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg tror (desværre) det er en almindelig ting ved at være pige i den her branche, at der er mænd som ikke dukker op. Det hører man ihvertfald tit skrevet herinde. Så kan egentlige godt forstå din pointe med brugernavn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Mange input på få timer . Dem jeg har snakket med om det her fortæller at rigtigt mange fyre kontakter dem, laver aftaler og så aldrig dukker op. Det med at folk sendte brugernavn var fordi jeg så tænkte det var lidt mere forpligtigende og på baggrund af det kunne jeg så give lidt rabat - vi kan sagtens sige at det med anmeldelsen ikke er et krav - havde ikke lige forestillet mig nogen kunne blive provokeret over det . Og ja, jeg er debutant, derfor vil jeg også på forhånd sige, at jeg måske kan melde fra, hvis jeg finder ud af ved de første besøg at dette ikke er mig - men det tror jeg nu at det er . Jeg håber du får en rigtig god dag, og nogle søde gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 12. Januar, 2015 Mændene er desværre ikke altid pålidelige. Pigerne er det så heller ikke altid. det er nok desværre et vilkår. hilsen FisseGladMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg