Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

måtte se denne gudinde igen efter huset var nævnt herinde

hun har vel nok den mest veltrænede krop jeg har mødt uden at den mister 'det kvindelige'  :D

hun er super stram fra top til tå

brysterne er hjulpet, men de er sagtsusemig flotte

hun er ikke 26år som hun skriver, måske mere + 10-15 år mere, men stadig en yndig kvinde

fik aftalt som vi plejer og ned i kælderen og en tur under bruseren

kom og der stod hun lige så smuk og pragtfuld som jeg kunne huske fra sidst og efter lidt kysseri, var det en tur i kassen og så snakkede hun ellers fransk så naturligt at det hvide sikkert har det mest synlige i mine øjne, for fransk det kan hun også

så kom der gummi på og op på hesten lille goldie og så der ud af  :D

jeg ville gerne kunne opleve at køre hende træt, men det kan jeg simpelthen ikke   :D

hun ridder først alm og så vil jeg jo gerne lige se den perfekte bagdel, mens jeg ligger på ryggen og nyder, så hun vender lige røv og ryg til mig mens hun ridder videre og hun har altså en figur der gør mig meget glad, for det sidder bare som det skal

så nu kan jeg mærke at det skal være nu, så hende rundt på knæerne og mig på skubbeordningen, så jeg igen har udsyn til hendes pragtfulde røv

1 2 3 hvem kom bedst, det gjorde den lille glade flodhest

2 små kys og så i tøjet og ellers videre i dagens mange gøremål og nu med et smil på  :D :D

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=1

det er hende på billederne

Redigeret af Kurator

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.