Hop til indhold

GFE i Højbjerg - Lina

Featured Replies

Skrevet

Normalt river jeg en dag eller to, ud af kalenderen om måneden og besøger Atmos i Hamborg, fordi succes raten for gode oplevelser er større her, efter mine erfaringer. Priserne er lavere, pigerne er flottere, udvalget større, muligheden for at snakke og små-kæle bedre.

I går lørdag synes jeg de rigtige kriterier var til stede, for en god oplevelse i det lokale område - og jeg havde ret.

Nystartede Lina holder til i en privat/diskret lejlighed i Højbjerg og man behøver ikke bestille tid.

Billeder er ægte og alderen kan også sagtens passe.

https://annoncelight.dk/showad/177169

Det er bare at ringe på det opgivne nummer og hun oplyser, at man skal ringe igen, for at få den nøjagtige adresse, når man er på en bestemt vej i nærheden.

Lina lukkede op til en lille, ren og vel indrettet lejlighed på 2 sal, i et villa kvarter i Højbjerg. Hun er pære Dansk og på accenten kommer man til at tænke "Sjælland" Hun virker glad og ivrig for, at komme i gang med at lege frække lege og lod diskret morgen kåben åbne sig, så hendes total nøgenhed åbenbares i soveværelset med den stor seng, spejl skabe og i mine øjne en stor firkantet velpolstret skammel der kan bruges til at kneppe eller lægge sit tøj på.

I hendes annonce er programmet meget begrænset, men hun er meget forhandlingsvillig og vi bliver enige om 3/4 times sex med superfransk, gensidig slik, sex i forskellige stillinger, megafransk m. slug til sidst.

Kys, eller dybe snav, snakkede vi ikke om, men skal da lige love for de forekom i rigelige mænger, både til indledning og under det frække.

Lina startede med at kaste sig på sengen, med åbenstående badekåbe og klør fem i skridtet på sig selv, mens hun smilende bad mig smide tøjet. Herefter rejste hun sig for rigtigt at snave med mig og lidt senere sætte sig på knæ for at sutte min pik. Det udviklede sig til intens og ret saftig 69'er, knep mest bagfra og afsluttende en utrolig lækker gang supermegafransk, som jeg sjældent har oplevet bedre. Meget varieret og fantasifuld, hvor ens kronjuveler vådt bliver taget i behandling, så dyb fransk, med lyd, som muligt og til sidst forsvinder hele ladningen med et synk. Der var endda også flot efter-sut, helt frem til hvor man begynder at små spjætte i overfølsomhed.

Hun gav sig også god tid til snak på sengen herefter - Total GFE.

Hun har min klare anbefaling til et besøg

billeder slettet jvf regelsættet

Redigeret af Gaffer

Skrevet

Tak for beskrivelsen G - og dejligt med en Total GFE  ;)

Har også selv luret på hende - men var "indisponibel" i går - og hendes annonce kommer sent på (synes jeg)

Ser ud som hun har et par rigtig godt og faste bryster - er det rigtig observeret ud fra billederne?  :P

Dressmann

Skrevet

Bestemt dejlige, ægte og faste - vist noget man kalder en B-C størrelse :-)

Skrevet

Ja jeg er også nysgerrig efter hvad du måtte betale for den omgang.

Skrevet

Det udviklede sig til intens og ret saftig 69'er, knep mest bagfra og afsluttende en utrolig lækker gang supermegafransk, som jeg sjældent har oplevet bedre. Meget varieret og fantasifuld, hvor ens kronjuveler vådt bliver taget i behandling, så dyb fransk, med lyd, som muligt og til sidst forsvinder hele ladningen med et synk. Der var endda også flot efter-sut, helt frem til hvor man begynder at små spjætte i overfølsomhed.

Total GFE.

Du har været heldigere end mig med dine kærester :wink:

Tak for tippet!

Redigeret af thomasonly64

Skrevet

Nogen der ved om hun kun arbejder lørdag , eller om hun også er på i hverdagene ?  :D 

Skrevet

Fuck hun ser sprød ud,,hun lyder også vild fræk på den melding,,hun skal vist besøges nu på torsdag,,i Århus,,

Skrevet

Jeg prøvede at ringe til hende i går, hun tog ikke telefonen.. så jeg ved ikke om hun er aktiv på hverdage?

Skrevet

Hun er nok ikke aktiv, så længe der ikke er annonce på

annoncelight.dk

Skrevet

Hun ligger bare på!!

Skrevet

så er hun nok optaget :-)

Skrevet

Jeg var der i dag ,hun er lækker dejlig indlevende ,husk nu hun er kun aktiv når hun skriver på annoncellight  købte en halv time for 1200 , kysser og knepper som en drøm :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.