Hop til indhold

Lettie

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender denne smukke kvinde ?

http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie

Mvh toti

Skrevet

Er der nogen der kender denne smukke kvinde ?

http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie

Mvh toti

Jeg har besøgt hende 1 gang før, for lang tid siden i Aalborg, og det var ikke noget værd.

Heldigvis var hun meget billig, så jeg gik ikke derfra med en alt for stor næse.

Men det kan være jeg var alene om en sådan oplevelse, eller at hun har ændret sig, who knows  :)

Mvh

Skrevet

Jeg har besøgt hende 1 gang før, for lang tid siden i Aalborg, og det var ikke noget værd.

Heldigvis var hun meget billig, så jeg gik ikke derfra med en alt for stor næse.

Men det kan være jeg var alene om en sådan oplevelse, eller at hun har ændret sig, who knows  :)

Mvh

hvad betalte du da for sexen ?? :)

Skrevet

hvad betalte du da for sexen ?? :)

Jeg kan ikke huske præcis, men en 600 kr. vil jeg tro, for bare det mest basale i 15 min.

Men jeg kan ikke huske, så du må ikke hænge mig op på det  :)

Skrevet

Jeg kan ikke huske præcis, men en 600 kr. vil jeg tro, for bare det mest basale i 15 min.

Men jeg kan ikke huske, så du må ikke hænge mig op på det  :)

Hvor store var brysterne?

Skrevet

Hvor store var brysterne?

De var store, men jeg fik ikke meget ud af hende, da hun ville ligge på ryggen under hele seancen...  :)

Det hele er jo en smagssag, men hun havde mere travlt med at få mig færdig og komme videre, end at yde service.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.