Hop til indhold

Recommended Posts

Aflagde thai wellness i Hørsholm et besøg fredag. http://www.thaiwellnessmassage.dk

Diskret indgang bag huset ad en spindeltrappe. Havde ringet og bestilt en times massage og talt med en engelsktalende kvinde. Blev modtaget af slank yngre goodlooking thai kvinde, som startede med at spørge om jeg var kold pga stormen udenfor ? Hun var tilgengæld hot. Well Well. Spurgte ikke om noget ekstra - foretrækker at se hvad der sker. 500 kr for en times massage.

Pæne rene lokaler og fint massage lokale. Af med tøjet og igang med en times massage.

Det gjorde hun ligesom jeg kan lide, hårdt, dybt og godt. Længe og grundigt, top til tå. Dejlig atmosfære, stille musik og charmerende kvinde.

Til sidst blev det lidt tantra agtigt, over hele kroppen og så kunne man jo godt ane hvor det bar henad...

Da jeg vendte rundt på maven kom det spørgsmålet da også.. Extra? Jojo. 500 kr mere for body mv.

Om på maven igen og nu med en nøgen kvinde glidende rundt. Dejligt. Om på maven og så lå hun i min arm, mens Lillemanden fik en en spiller og der var fri berøring. MEGET berøringsvenlig, og meget våd hurtigt. Små lækre bryster der kunne arbejdes med. Dejlig afslutning.

Cat hedder hun. To måneder har hun været i Danmark.

Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har erfaring med hende der er billeder af på Gentofte klinikken?? Ser ud til at hun har en dejlig stor barm. Men spørgsmåler er om den er ægte, og om den er "tilgængelig" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogen der har erfaring med hende der er billeder af på Gentofte klinikken?? Ser ud til at hun har en dejlig stor barm. Men spørgsmåler er om den er ægte, og om den er "tilgængelig" 

 

Jeg har ingen erfaringer med hende, men jeg er ret sikker på at det er hende der er chefen. Har kun snakket med hende én gang IRL og 2-3 gange i telefonen, og det er hendes begge butikker, Hørsholm og Gentofte.

 

Jeg har været i Gentofte nogle gange, senest for ca 3-4 måneder siden, hvor jeg fik massage af en svensktalende thaipige, der som jeg forstod det, muligvis skulle overtage Gentofte afd, men det kom lidt an på gennemstrømningen af kundemassen.

 

De øvrige gange jeg har fået massage i Gentofte, samt én gang i Hørsholm var af en pige der desværre ikke længerer er der, synd, for hun var dejlig og vi havde en god kemi :-|

 

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...